اخبار داغ

در گفت و گو با بانوی ملی پوش کهگیلویه وبویراحمدی:

بانوی قهرمان ملی پوش یاسوجی که با کفش 30 هزار تومانی تمرین می کند + تصاویر

بانوی قهرمان ملی پوش یاسوجی که با کفش 30 هزار تومانی تمرین می کند + تصاویر
قهرمان پرتاب چکش کهگیلویه و بویراحمدی گفت: رشته دو و میدانی هزینه های زیادی دارد به طوری که برای خرید یه کفش پرتاب یک میلیون تومان باید هزینه کرد؛ اما من با کفش 30 هزار تومانی تمرین می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری چهارفصل، پریسا جهانفکریان پرتاب گر چکش تیم دو و میدانی استان کهگیلویه وبویراحمد متولد فروردین ماه 1374  در شهر سی سخت دارای تحصیلات کارشناسی معماری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, ،,

وی گفت: در خیلی رشته های ورزشی شرکت کرده ام و با توجه به اینکه این ورزش المپیکی است و در استان این ورزش جای پیشرفت بیشتری نسبت به بقیه ورزش ها دارد این رشته را انتخاب کردم.

,

انتهای پیام/

,

0zli_dsc_0024.jpg

, 0zli_dsc_0024.jpg,

این ورزشکار هم استانی با بیان اینکه خانواده ام مشوق اصلی من در این ورزش بودند ،گفت: دلیل دیگرم برای انتخاب این ورزش وجود مربی حرفه ای در استان بود.

,

پرتابگر چکش هم استانی گفت: از فروردین ماه  1395 وارد رشته دوومیدانی و پرتاب چکش شدم و در اولین حضور خود در مسابقات آغاز فصل سالجاری که خردادماه در شیراز برگزار شد، با پرتاب 41متر و 56 سانتیمتر به مقام چهارم کشور در رده سنی بزرگسالان دست یافتم.

,

0vze_dsc_0020.jpg

, 0vze_dsc_0020.jpg,

وی اظهار کرد: رکورد 47 متر را در تمرینات به ثبت رسانده ام و با تمرینات منظم و خوبی که روزانه دارم، می توانم نسبت به کسب سهیمه ورودی بازیهای آسیایی که 55 متر است خوشبین باشم.

,

جهانفکریان افزود: در طول هفته هر روز و روزی چهار ساعت تمرین دارم و و رسیدن به مشسابقات آسیایی جزو با تلاش و تمرینات مستمر و حمایت مسئولین میسر نخواهد بود.

,

aebc_dsc_0038.jpg

, aebc_dsc_0038.jpg,

وی پرتاب چکش رشته ای پرخطر دانست و گفت: نبود فضای مناسب برای تمرینات و حضور آقایان در پیست خاکی مجموعه دولت آباد شهر یاسوج  یکی از مهمترین مشکلاتی است که من و سایر بانوان ملی پوش در رشته دو و میدانی داریم.

,

این قهرمان هم استانی از نبود امکانات، فضای مناسب جهت بدنسازی و دستگاه های گرمایشی گلایه کرد و گفت: رشته دو و میدانی هزینه های زیادی دارد به طوری که برای خرید یه کفش پرتاب یک میلیون تومان باید هزینه کرد؛ اما من با کفش 30 هزار تومانی تمرین می کنم.

,

appk_dsc_0042.jpg

, appk_dsc_0042.jpg,

وی در آخر گفت: در خواستی که از مسئولین دارم این است که اگر حمایت شوم 100 درصد رکورد می زنم.

,

rysn_dsc_0045.jpg

, rysn_dsc_0045.jpg,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه