اخبار داغ

یادداشت/

استراتژی دولت برای فرار از بحران ناکارآمدی

استراتژی دولت برای فرار از بحران ناکارآمدی
دولت برای فرار از ضعف و بحران کارآمدی خود، به استراتژی «بهترین دفاع، حمله است» روی آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عبدالهی نوشت: دولت  برای فرار از ضعف و بحران کارآمدی خود، به استراتژی «بهترین دفاع، حمله است» روی آورده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
«مقصر تراشیدن» برای مشکلات و «حمله به همه»، راهکارهای این استراتژی هستند. با توجه به اینکه گردن «دولت قبل» دیگر جا ندارد، «شهرداری و آقای قالیباف»، «قوه قضائیه»، «منتقدان در شبکه های اجتماعی»، «صداوسیما»، «نهادهای انقلابی»!، « ترامپ» و کمی هم « بدعهدی امریکایی ها» و حتی «طبیعت!!» دیگر آستین های تقصیرکار از زبان دولتی ها شده اند!
,

از یکسو ابتکار، مسئول محیط زیست کشور، "شهرداری تهران" را بدلیل «تردد کامیون های فرسوده» متهم آلودگی هوا اعلام میکند! در حالیکه مسئول محیط زیست کشور! نمی داند (یا نمیخواهد بداند) که متولی نوسازی کامیونهای فرسوده ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور (زیر نظر وزارت راه و شهرسازی) است نه شهرداری! بهرحال سفرهای خارجی  و فعالیت های سیاسی، فرصتی برای دانستن این مسائل جزئی و پیش پا افتاده! باقی نمیگذارد! حیف که فقط نمیتواند گرد و خاک خوزستان و سیستان و آلودگی تبریز و مشهد را به گردن قالیباف بیندازد!
,
,

از آن سو! کواکبیان، وکیل الدوله فراکسیون امید! در اظهاراتی محیرالعقول، علت افزایش قیمت دلار را "نقد منتقدان برجام" برمی شمرد و کمر علم اقتصاد را اینچنین نابود میکند!
,
,

از آن طرف، روحانی در گفتگوی تلویزیونی میگوید: «مردم بدانند حقوقهای غیرمتعارف مخصوص قوه مجریه نیست؛ در نهادهای انقلابی هم هست!» بجای برخورد با مفسدان، بجای پاسخگویی به شعور میلیونها ایرانی برای حیف و میل مالشان در حلقوم مدیران دولتی، اینچنین خود را تطهیر میکند!
,
,

آیا دولت واقعا گمان میکند که با عملیات حرف به جای عمل میتواند به انتخابات 96 امید داشته باشد؟!
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه