اخبار داغ

امام جمعه شهرستان نیمروز:

هدف اصلی شبکه های ماهواره ای ترویج بی غیرتی و بی حجابی در جامعه است

هدف اصلی شبکه های ماهواره ای ترویج بی غیرتی و بی حجابی در جامعه است
امام جمعه شهرستان نیمروز گفت: هدف اصلی شبکه های ماهواره ترویج بی غیرتی و بی حجابی در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنیمروز، حجت السلام و المسلمین محمد راشکی اظهار داشت: یکی از پلیدترین توطئه های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر، توطئه کشف حجاب است که رضا خان با طرح کودتای سوم اسفند 1299 و با حمایت و هدایت انگلیسی ها بر سر کار آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنیمروز,

وی تصریح کرد: رضا خان با بی اعتنایی به علما و مردم، در روز 17 دی 1314 در جشن فارغ التحصیلی دانش سرای مقدماتی دختران در تهران، قانون کشف حجاب زنان را به طور آشکار و رسمی اعلام کرد.

,

حجت السلام راشکی با بیان اینکه دشمنان اسلام تلاش می کنند به هر وسیله یا عنوانی زنان مسلمان را از هویت اصلی خود جدا کنند خاطر نشان کرد: امروزه شبکه‌های ماهواره‌ای با پخش سریال‌های غیر اخلاقی در صدد ریشه کن کردن حجاب و عفت اسلامی هستند.

,

امام جمعه نیمروز اذعان داشت: زنان به تاسی از فرهنگ فاطمی و سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س( با حفظ حجاب و عفت و پاکدامنی خود خط بطلانی بر نقشه ها و توطئه های دشمنان کشیدند.

,

خطیب نماز جمعه با اشاره به 8 ربیع الثانی ولادت امام حسن عسگری، افزود: امام حسن عسگری زمینه را برای غیبت امام زمان فراهم کرده است.

,

حجت السلام راشکی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار حاج قاسم میرحسینی اظهار داشت: شهید میرحسینی در بعد اخلاقی و مذهبی فردی بود که آگاهیش از همه بیشتر بود و این ویژگی او زبانزد همه بود.

,

وی افزود: رهبر انقلاب در سفرشان به منطقه سیستان در مورد شهید میرحسینی و مردم این خطه فرمودند: شهید قاسم میرحسینی که از سرداران لشکر 41 ثارالله او هم در میدان نبرد، در هنگام دفاع از آن شخصیتهای استثنایی و جالب است.

,

خطیب نماز جمعه ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) اظهار کرد: احترام به اهل بیت(ع) و پیامبر اکرم(ص) در زمان حیات و پس از حیات آنها یکی از ویژگی‌های علاقه ‌مندان به مذهب اهل بیت(ع) است.

,

وی بیان کرد: مومنان نیازها و مشکلات خود را در محضر حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) عرضه می‌کنند و به تجربه ثابت شده کسانی که به این دو مرقد شریف توسل پیدا کردند، خداوند به برکت وجود آنها نیازشان را برطرف کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه