اخبار داغ

امام جمعه رودان :

ترویج بی حجابی در جامعه یعنی ترویج بی دینی در آن جامعه

ترویج بی حجابی در جامعه یعنی ترویج بی دینی در آن جامعه
امام جمعه رودان گفت: ترویج بی حجابی در جامعه یعنی ترویج بی دینی در آن جامعه و به دین اعتنایی نمی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛ حجت‌الاسلام سید مهدی تاج زاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) اظهار کرد: امام باقر (ع) فرمودند ؛از گناه بپرهیزید اهل تقوا باشید و با سکوت و اعمال خود مردم را به‌طرف ما دعوت کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز, .,

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع) افزود: عبادت امام عسکری آن‌چنان قلب‌ها را مجذوب خود می‌نمود که دیگران را به یاد خدا می‌انداخت و حتی افراد گمراه و منحرف را به راه صحیح هدایت نموده و اهل عبادت و تهجد می‌نمود و بدترین افراد در اثر جذبه ملکوتی آن بزرگوار به بهترین انسان‌ها تبدیل می‌شدند.

, .,

امام‌جمعه رودان با اشاره به معتادینی که در گورستان‌های اطراف تهران زندگی می‌کردند و سیاه نمایی زیادی که در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن داشته است تصریح کرد: برخی از دشمنان نظام این موضوع را بهانه کرده‌اند تا خدمات ۳۷ ساله این انقلاب را بی‌ارزش جلوه دهند چنانچه این معتادان گور رامکانی امن برای مصرف مواد مخدر دانستند .

, .,

سید مهدی تاج زاد دعواهای رسانه‌ای چند تن از سران نظام را به مصلحت نظام ندانست و بیان کرد: اگر با یکدیگر بحثی دارید نیاز به این نیست که در رسانه‌ها مطرح کنید و اذعان عمومی را درگیر کنید چنانچه هجمه‌هایی که علیه قوه قضائیه ایجادشده غیرمنصفانه است و نباید دستگاه قضا را زیر سؤال برد.

, .,

وی با اشاره به ۲۷ دی‌ماه سالگرد اجرای برجام بیان کرد:نوک پیکان همه انتقادات ما باید به‌سوی آمریکا این شیطان بزرگ باشد که از دشمنی با ایران دست نکشید و تحریم‌ها را لغو نکرد و گرگ‌صفتی خود را نشان داد و ما نباید گروه مذاکره‌کننده را متهم کنیم البته اعترافاتی کرده‌اند که برخی از خط قرمزها را رعایت نکردند ولی مهم‌ترین موضوع در حال حاضر حفظ وحدت ملی است.

, .,

خطیب جمعه رودان در ادامه به ۲۱ دی‌ماه سالروز به شهادت رساندن شهید احمدی روشن اشاره و یادآور شد : دشمن بداند که با به شهادت رساندن دانشمندان ما نمی‌تواند جلوی توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد این کشور در زیر سایه مقام معظم رهبری راه خود را محکم‌تر ادامه خواهد داد.

, .,

تاج زاد در پایان ترویج بی‌حجابی در جامعه را ترویج بی‌دینی دانست و خاطرنشان کرد:در زمان رضاخان ملعون با کشف حجاب به دنبال نابودی اسلام بودند که الحمدالله با مقاومت زنان مسلمان ایران اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد،بی‌حجابی باعث خیانت بین زوجین می‌شود و ترویج بی‌حجابی در جامعه یعنی ترویج بی‌دینی در آن جامعه است.

, .,

انتهای پیام /د

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه