اخبار داغ

مراسم تجلیل از خادمان قرارگاه اربعین قم برگزار شد؛

رهبر معظم انقلاب هرچه می گویند محقق می شود+عکس

رهبر معظم انقلاب هرچه می گویند محقق می شود+عکس
از اهل بیت روایت داریم محبت ما اهل بیت برگ برائت از دوزخ است، یعنی اگر کسی با این شور و عشق و نشاط و دلبستگی فردای قیامت محشور شود از اتش غضب الهی فاصله دارد، محبت به اهل بیت برگه عبور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سایت خبری ثامن؛عصر دیروز همایش تجلیل از خادمین، خیرین و نهادهای مشارکت کننده در قرارگاه اربعین قم با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم در مصلی قدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثامن,

آیت الله حسینی بوشهری ضمن تقدیر از خادمان قرارگاه اربعین استان قم اظهار داشت: انسان در این دنیا به صورت های مختلف می تواند زندگی کند، قرآن زندگی برخی ها را اینگونه تفسیر می کند عده ای قدم در این دنیا که می گذارند مجذوب ظواهر دنیا می شوند، به فکری  آخرت نبودند و از آن غافل هستند و با معیارهای دینی رابطه ای ندارند.

,

, ,

وی بیان داشت: در برابر این افراد اگر سخن از عاشورا و اربعین سخن به میان بیایید در فکر و نگاهشان تفسیری وجود ندارند و نمی توانند این عشق را بفهمند و درک کنند.

,

بوشهری تصریح کرد: از اهل بیت روایت داریم محبت ما اهل بیت برگ برائت از دوزخ است، یعنی اگر کسی با این شور و عشق و نشاط و دلبستگی  فردای قیامت محشور شود از اتش غضب الهی فاصله دارد، محبت به اهل بیت برگه عبور است.

,

امام جمعه قم افزود: راوی از امام صادق(ع) سوال می کند امام حسین(ع) به زائران و کسانی که به زائران خدمت می کند توجهی  دارد، امام صادق فرمودند: امام حسین (ع) نسبت به زائرانش مانند پدری است نسبت به فرزند و همانگونه که یک پدر نام و نشان فرزند را می داند امام حسین(ع) نام و نشان زائرانش را می داند و حتی بیش از یک پدر به فرزند معرفت دارد، وقتی اباعبدالله(ع) این همه توجه با زائرین دارد طبعتا به خادمین این زائرین هم توجه و عنایت دارد.

,

, ,

بوشهری تاکید کرد: خادم نه در طول اربعین بلکه در طول سال باید خادم باشد خادم از فرمان مولا تخطی نمی کند خادم از فرمان مولا سرپیچی نمی کند، و باید در حال آماده باش باشد انسانی که در حالت آماده باش باشد غفلت نمی کند.

,

همچنین حسین یکتا رئیس قرارگاه خاتم ضمن تجلیل از خادمان قرارگاه  اربعین استان قم اظهار داشت: زمانی در مقر شهید زین الدن شعار می داریم  و انهایی که در حال وهوای جبهه نبودند به ما میخندیدند که همه دنیا در برابر اینجا مسلح شدند اینها شعار میدهند تا کربلا می اییم.

,

, ,

وی افزود: اما امام خمینی(ره) می گفتند که جبهه دانشگاه است ایشان آن چیزی را میدیدند که دیگران نمی دیدند و می گفتند این جنگ مقدمه فتح فلسطین است.

,


یکتا تاکید کرد: آنچه امام خمینی(ره) گفته بودند محقق شد امروز هم رهبر معظم انقلاب هرچه می گویند محقق می شود، و امروز همه حسین حسین می گویم  و به کربلا می رویم، جمعیت 20 میلیونی از نجف تا کربلا میرود، امروز هم همان ها که در جبهه می گفتند تا کربلا می اییم در ستاد بازسازی کربلا هستند و در حال بازسازی حرم های شریف هستند.

,
,

, ,

رئیس قرارگاه خاتم بیان داشت: با پیاده روی اربعین چند هزار کیلومتر خاکریز انقلاب اسلامی جلوتر رفته است واربعین در دنیا معجزه کرده است، زمانی می رسد که جمعیت200میلیونی در پیاده روی اربعین حضور پیدا می کنند، کمک به اربعین کمک به ظهور است، می رسد روزی که سرخپوست ها هم به پیاده روی اربعین خواهند رفت.

,

در پایان از خادمان قرارگاه اربعین استان قم تجلیل شد و به قید قرعه120 نفر از خادمان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه