اخبار داغ

دشتی‌اردکانی در گفتگو با دانا:

منتخبان ملت در برابر رای مردم مسئول هستند/ انتظار ملت عملکرد شفاف نمایندگان است

منتخبان ملت در برابر رای مردم مسئول هستند/ انتظار ملت عملکرد شفاف نمایندگان است
نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: ملت ایران همواره شگفتی آفریده و 11 اسفند نیز شگفتی دیگری از سوی ملت ایران در برابر دیدگان دشمنان انقلاب رقم خورد.

محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: با وجود همه کاستی ها به ویژه مشکلات اقتصادی در کشور، مردم ثابت کردند که پای نظام و خون شهدا ایستادگی می کنند و حاضر نخواهند شد تا ثانیه ای در اردوگاه دشمن قرار بگیرند.

ایران و ایرانی لحظه ای از آرمان ها و ارزش های انقلاب عقب گرد نخواهد کرد

وی افزود: برگزاری پرشور راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور و پس از آن برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری نشان داد که ایران و ایرانی لحظه ای از آرمان ها و ارزش های انقلاب عقب گرد نخواهد کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس دوازدهم در برابر رای ملت که در روز 11 اسفند به صندوق های رای ریخته شد مسئول است، عنوان کرد: رای دادن حق هر شهروندی است، مردم نشان دادند که حاضر نیستند از حق خود بگذرند تا دیگران این حق را به تاراج ببرند. اما از اینجا به بعد نمایندگان منتخب ملت هستند که باید نشان دهند چگونه از رای ملت حراست کرده و حقوق موکلان خود را در مجلس پیگیری خواهند کرد.

دشتی اردکانی با اشاره به اینکه بسیاری به بهانه اصلاح در وضع موجود تلاش کردند مردم را مایوس از صندوق های رای کرده و به این بهانه مشارکت سیاسی ملت را در یک فرآیند دموکراتیک کمرنگ کنند، تاکید کرد: مردم این را می دانند که باید برای بهبود وضع موجود در انتخابات شرکت کرد؛ هر ایرانی باید برای استفاده از حق خود در انتخابات شرکت کند و نظر خود را برای اعمال تغییر و اصلاح وضع موجود ابراز کند.

نماینده مردم اردکان با اشاره به اینکه ملت صادقانه پای صندوق رای آمده و وکلای خود را انتخاب و راهی مجلس کردند، تاکید کرد: انتظار ملت عملکرد شفاف نمایندگان است، وکلای ملت باید در رای دادن و تصویب کردن قوانین با مردم شفاف باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه