اخبار داغ

افشاگری، تایید و واکنش‌ها

افشاگری، تایید و واکنش‌ها
در پی انتشار خبری مبنی بر تخلف زمین‌خواری در مجموعه تحت مدیریت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام‌ جمعه موقت تهران وی در نامه‌ای به دادستان تهران ضمن تائید این تخلف، از جعل امضای خود خبر داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیقی از دادستان تهران خواسته که  بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی‌اش، به موضوع ورود کرده و ابعاد این تخلف را برای مردم روشن کند.

میثم نیلی مدیر سایت رجانیوز، واکنش حجت‌الاسلام صدیقی را «روشنگر» و «پرهیزکارانه» خوانده و نوشته است: «با شکایت‌نامه روشنگر و متن پرهیزگارانه زاهد و روحانی مجاهد جناب آیت‌الله صدیقی بازی‌های پشت صحنه به زودی روشن و شفاف خواهد شد. روحانیت انقلابی و ولایی کماکان آماج حملات دشمن است باید مراقب بود و تبیین نمود و البته خورشید حقیقت همیشه پشت ابر نمی‌ماند. »

گنجی روزنامه نگار هم معتقد است «حجت‌الاسلام صدیقی هم باید از افشاگر تقدیر کند و نوشته است نامه حاج آقا صدیقی را هم بر صحت می‌گذارم علت‌اش این است که پذیرفته است که مدیریت خودش اشکال دارد و آماده پاسخگویی قضایی است و به توجیه و جدل در موضوع روی نیاورده است؛ لذا افشاکننده با هر نیت که سوت زده باشد باید اول توسط خود صدیقی مورد تقدیر قرار گیرد. »

برخی مانند محمد علی ابطحی و عباس عبدی با دیده تردید به واکنش حجت الاسلام صدیقی نگاه کرده و این ماجرا را آزمونی مهم برای دستگاه قضا دانسته‌اند.

کاربر دیگری در واکنش به این خبر از حجت الاسلام صدیقی خواسته است که از دبیری ستاد امر به معروف استفا دهد و خواستار انتشار گزارشات نظارتی ستاد امر به معروف در تهران شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه