اخبار داغ

سردار رادان

تلاش می کنیم امنیت خوبی برای مردم در نوروز ۱۴۰۳ به ارمغان آوریم

تلاش می کنیم امنیت خوبی برای مردم در نوروز ۱۴۰۳ به ارمغان آوریم
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تلاش می کنیم به عنوان خدمتگزاران مردم، امنیت خوبی همراه با آرامش برای آنها در نوروز ۱۴۰۳ به ارمغان آوریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمدرضا رادان شامگاه یکشبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار کرد: به منظور تامین امنیت پایدار، همه نیروها از مرزها تا محله‌های درون شهرها و همچنین راه های مواصلاتی در آماده باش کامل هستند تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: پلیس با افرادی که بخواهند در ایام نوروز امنیت مردم را به خطر بیاندازند مماشات نخواهد کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: بدین منظور مطابق با قانون با تخلفات حادثه خیز در جاده ها و با رانندگان خاطی برخورد می کنیم.

رادان در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: سال گذشته و امسال دشمن با طراحی های گوناگون به دنبال ایجاد توطئه در کشور بود که با همکاری مردم، بسیج و سایر رده های امنیتی ناکام ماندند.

وی ادامه داد: تلاش های همکاران ما در فراجا سبب شده که امسال این امنیت به شکل خیلی خوبی در کشور ایجاد شود هر چند در مسیر تامین امنیت، ۹۰ شهید نیز تقدیم انقلاب کرده ایم.

فرمانده کل انتظامی کشور تولید و استمرار امنیت را هزینه زا دانست و گفت: در شب گذشته یکی از همکاران ما در استان سیستان بلوچستان در راستای تأمین امنیت این مرز و بوم شهید شد که نشان می دهد چگونه ایجاد امنیت می تواند هزینه جانی نیز داشته باشد.

رادان با اشاره با روحیه مبارزه طلبی مردم استان بوشهر برای حراست و حفاظت از مرزهای کشورمان عنوان کرد: این استان دارای موقعیت استراتژیک است که از یک طرف قطب انرژی و اقتصادی کشور و از سوی دیگر مسیری برای فعالیت قاچاقچیان با توجه به شرایط جغرافیایی و مرزهای طولانی آبی است.

وی ادامه داد: با این وجود نیروهای انتظامی و دریابانی این استان با سعی و تلاش های شبانه روزی با ناامن کردن فضا برای فعالیت قاچاقچیان و افراد سودجو، زمینه کمک به اقتصاد و تولید ملی را فراهم کرده اند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: این موفقیت‌ در کنار تلاش های نیروهای انتظامی، مدیون همراهی مردم این استان است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر یکشنبه برای دیدار یک روزه به استان بوشهر سفر کرده و در کنار دیدار با مقامات و بازدید از مقرهای انتظامی استان، با خانواده های شهدای تامین امنیت نیز دیدار کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه