اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه

نابودی دشمن خواسته‌ قلبی مسلمانان جهان اسلام است

نابودی دشمن خواسته‌ قلبی مسلمانان  جهان اسلام است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص سردار شهید محمدرضا زاهدی گفت: نابودی رژیم صهیونیست یکی از خواسته‌های قلبی ملت ایران و جهان اسلام است و از دشمن انتقام سختی خواهیم گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی فدوی در آیین بزرگداشت شهید القدس سردار محمدرضا (حاج علی) زاهدی در شهرکرد، در جمع خبرنگاران افزود: انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت و باید به این نکته توجه شود که ما اکنون در سرافرازی و سربلندی در جهان قرار داریم و همه عالم نیز به این امر واقف هستند.

به گفته وی، سرافرازی و سربلندی نظام اسلام و کشور ما ایران مدیون عملکرد نظام و انقلاب و سپاه است و این اطمینان را به ملت ایران و جهان اسلام می دهیم که از این پس نیز با همین اقتدار پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به رشادت‌های سرداران بزرگ از جمله سردار سلیمانی و زاهدی در دوران جنگ و بعد از جنگ گفت: شهید زاهدی در زمان جنگ سن کمی داشت و دوران جوانی در تمام عرصه‌ها فعالیت بسیار خوبی داشت و همه مراتب از جمله فرمانده دسته، گروهان، گردان، تیپ، لشگر و فرماندهی ۲ نیروی هوا فضا و نیروی زمینی سپاه را برعهده داشت.

سردار فدوی اظهار داشت: این شهید بزرگوار در سه نوبت و در ۱۴ سال در مرکز جبهه مقاومت حضور فعال و مستمر داشت و به آرزوی قلبی خود که شهادت بود رسید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه