اخبار داغ

امروز؛

چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی برگزار شد

چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی برگزار شد
چهل و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمد ولی قرنی امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) در ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهل و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمد ولی قرنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین اولین شهید ترور پس از پیروزی انقلاب امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) در ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد.

در این مراسم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

قرنی با خدا معامله کرد/ دشمن امروز جنگ ترکیبی را علیه مردم آغاز کرده است

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در این مراسم اظهار داشت: شهید قرنی از جمله بزرگان ارتش بود که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تاثیر به‌سزایی داشت، شهدای بزرگی، چون قرنی، آبشناسان، فلاحی و سایر شهدای اول انقلاب نشان دادند که چگونه آزاد مردان می‌توانند رژیم ستمشاهی را به زانو درآورند.

وی افزود: امام خمینی (ره) می‌دانست قرنی ارتش‌شناس است با شاه جنگیده است با منافقین و لیبرال‌ها مبارزه کرده و نیروی ویژه‌ای برای انقلاب محسوب می‌شود برای همین ایشان را انتخاب کرد.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه شهید قرنی یک حجت است، گفت: قرنی با خدا معامله کرد، او می‌دانست هزینه راهی که می‌رود اخراج از ارتش، شکنجه و خلع درجه است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز جنگ ترکیبی را علیه مردم آغاز کرده است، تصریح کرد: خدا می‌خواهد مردم ما را امتحان کند. قریب سی و دوهزار شهید و هزاران جانباز ارتش جمهوری اسلامی ثابت کرده که ارتش، ارتش جمهوری اسلامی و حاصل تحمل شکنجه‌های شهدایی، چون شهید قرنی است.

وی خاطر نشان کرد: شهید قرنی به ما نشان داد، که می‌توان در ارتش طاغوت بود و دیانت را حفظ کرد، همانطور که آسیه همسر فرعون، در دستگاه طاغوت بود و دیانتش را حفظ کرد و به رستگاری رسید، قطعا در جنگ اقتصادی زندگی کردن سخت است، اما باید تحمل کرد تا به رستگاری رسید.

حجت الاسلام ماندگاری در پایان گفت: شهید قرنی از بدو تولد به ظهور فکر می‌کرد و با شهادتش نیز پایه‌های انقلاب اسلامی را که زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است را مستحکم کرد.

بیشتر بخوانید:

شهید قرنی ارتش را به عنوان سپر دفاعی کشور حفظ کرد

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه