اخبار داغ

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

محور دامغان به معلمان بهسازی می‌شود

محور دامغان به معلمان بهسازی می‌شود
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: با عنایت به دور دوم سفر دولت سیزدهم به استان سمنان اعتبار 200 میلیارد تومانی جاده دامغان به معلمان تصویب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در خصوص مصوبات دور دوم سفر دولت سیزدهم به شهرستان دامغان گفت: یکی از مطالبات مردم این شهرستان تکمیل جاده‌های حادثه‌خیز است که در این راستا برای تکمیل نهایی جاده دامغان به معلمان فاز یک و دو، دامغان به گلوگاه و دامغان به فولاد محله قول‌های مساعدی داده شده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در حال حاضر برای تکمیل فاز یک و دو جاده دامغان به معلمان  حدود یک هزار میلیارد تومان هزینه شده است و یک‌لایه روکش آسفالت انجام شده و برای تکمیل نهایی این فازها نیاز به 200 میلیارد تومان بودجه است که می‌بایست برای جلوگیری از تخریب جاده فعلی به‌ زودی تزریق شود.

این عضو خانه ملت در مورد مطالبات مردم این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان گفت: در این راستا با وجود آنکه  تعمیر و تجهیز بیمارستان رضایی شهرستان دامغان و همچنین احداث بیمارستان 96 تختخوابی رضوی این شهرستان از مصوبات سفر دور قبل دولت سیزدهم به استان سمنان بود، اما هیچ اقدامی انجام نگرفته بود که در این دور از سفر مصوب شد بودجه و اقدامات لازم انجام گیرد.

بنا به گفته علیزاده، تکمیل ورزشگاه انقلاب که 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همچنین تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری دامغان نیز در این دور از سفر هیئت دولت به استان سمنان مصوب و بودجه لازم لحاظ شده است.

وی در نهایت از بازدید داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از دو پروژه عظیم در شهرستان دامغان خبر داد و افزود: این مقام مسئول از پروژه «مزرعه سبز» که در 25 هکتار از زمین‌های کویری اطراف شهرستان دامغان در حال انجام است و به تولید دام اصلاح نژاد اختصاص ‌یافته و همچنین بزرگ‌ترین کارخانه فروآلیاژ شهرستان دامغان که دو فاز آن ساخته شده و در حال فعالیت است، بازدید کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه