اخبار داغ

به شکل موقت؛

مربی تیم ملی فوتبال روی نیمکت تراکتور؛ حمید مطهری به تبریز رفت

مربی تیم ملی فوتبال روی نیمکت تراکتور؛ حمید مطهری به تبریز رفت
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان مربی موقت به تیم تراکتور تبریز پیوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ اگر چه طی روزهای اخیر نام‌های بزرگ و شاخصی مانند یورگن کلینزمن برای هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز مطرح شده و حتی شاید مذاکراتی با آن‌ها هم شده باشد، اما پی‌گیری‌ها نشان می‌دهد که یحیی گل‌محمدی گزینه اول و آخر هوشنگ نصیرزاده و محمدرضا زنوزی برای پذیرش هدایت پرشور‌هاست.

از این رو با توجه به موانعی که بر سر راه حضور سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس روی نیمکت تی‌تی‌ها وجود دارد، آخرین اخبار از حضور موقتی حمید مطهری، دستیار سابق یحیی در پرسپولیس و مربی فعلی تیم ملی فوتبال کشورمان بر نیمکت تراکتور برای برگزاری تمرینات حکایت دارند.

مطهری که سابقه دستیاری امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا را هم در کارنامه دارد، از امروز به احتمال زیاد در جلسات تمرینی تیم فوتبال تراکتور حضور خواهد یافت تا موانع حضور یحیی گل‌محمدی در جمع پرشورها حل و فصل شود.

شنیده می‌شود این اتفاق با تصمیم و نظر یحیی گل‌محمدی رخ داده تا تیم تراکتور مطابق فرامین وی و تحت نظر دستیار مورد اعتمادش یعنی مطهری پیش برود تا موانع برطرف شوند. مشخص نیست واکنش امیر قلعه‌نویی به حضور دستیارش در ترکیب کادرفنی احتمالی یحیی چیست.

این احتمال هم می‌رود که در صورتی که مشکلات حضور یحیی گل‌محمدی در تبریز حل نشود، حمید مطهری به عنوان سرمربی تا پایان فصل بیست‌وسوم لیگ برتر روی نیمکت تراکتور بنشیند. مطهری رقم قابل قبولی با تراکتور بسته و این در شرایطی است که او همیشه به رقم اندک و پرداختی‌های نامنظم تیم ملی شکایت داشته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه