اخبار داغ

دو خبر از هیات فوتبال تهران؛

واکنش به یک اتفاق ناگوار؛ بازی جنجالی مجوز رسمی نداشت/ پایان مسابقات رده های پایه با قهرمانی ملارد

واکنش به یک اتفاق ناگوار؛ بازی جنجالی مجوز رسمی نداشت/ پایان مسابقات رده های پایه با قهرمانی ملارد
هیات فوتبال درباره یک اتفاق ناگوار و درگذشت یک بازیکن در جریان یک مسابقه فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، در جریان بازی میان تیم های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیات فوتبال استان تهران منتشر شد.

این در حالیست بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده، متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه های پزشکی بازیکنان از هیات فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیات فوتبال استان تهران مجوزهای لازم را دریافت می کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظربرگزاری برای این دیدار انجام می شد اما با وجود تدکرات متعدد هیات فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیات فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیات فوتبال استان تهران بودیم.

ادامه استعدادیابی در فوتبال تهران؛ پسران ملارد برترین تیم پایه

در در ادامه فعالیتهای پایه ای فوتبال در استان تهران، تورنمنت استانی زیر 12 سال فوتبال پسران با حضور 6 تیم برتر مناطق شش گانه استان (ملارد، بهارستان، حوزه جنوب غرب تهران، حوزه جنوب شرق تهران، پاکدشت و دماوند) از ساعت 10/30 الی 13 پنجشنبه مورخ 1403/2/6 در محل ورزشگاه شهدای هویزه تهران به میزبانی هیات فوتبال حوزه جنوب غرب تهران برگزارشد.

در پایان این تورنمنت تیم های شهرستانهای ملارد و بهارستان به فینال راه یافتند که این بازی هم با برتری شهرستان ملارد به اتمام رسید.

میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران که تاکید بسیاری به برگزاری چنین تورنمنت هایی دارد، در پایان این رقابت های جذاب پیام تشکر و قدردانی خود را از کلیه هیات های شهرستانها و حوزه ها به ویژه هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران و همچنین مربیان، بازیکنان و اولیای فوتبال آموزان که کمال همکاری و همراهی را با هیات فوتبال استان تهران در راه برگزاری این تورنمنت داشتند، اعلام و برای همه افرادی که در برگزاری این تورنمنت تلاش کردند، آرزوی توفیق نمود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه