اخبار داغ

سپهر خلجی در گفتگو با دانا:

هر رای که داده می‌شود مسیر انتخابات را تغییر خواهد داد

هر رای که داده می‌شود مسیر انتخابات را تغییر خواهد داد
رئیس شورای اطلاع‌ رسانی دولت گفت: نباید دور دوم انتخابات را کم‌ اهمیت تلقی کرد، هر رای که داده می‌شود ممکن است مسیر انتخابات را تغییر دهد.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌ رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه معمولاً دور دوم انتخابات به صورت طبیعی با یک افتی روبه‌رو می‌شود، اظهار کرد: همه عزیزانی که حائز شرایط رای هستند، باید بدانند که هر رای اضافه‌ای که داده می‌شود، یک نقطه قوت برای منتخبانشان است که در مسئولیت‌های خود قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه نباید دور دوم انتخابات را کم‌ اهمیت تلقی کرد، افزود: هر رای که داده می‌شود ممکن است مسیر انتخابات را تغییر دهد.

رئیس شورای اطلاع‌ رسانی دولت در ادامه بیان کرد: با احساس وظیفه و مسئولیتی که هم شرعا و هم از لحاظ شهروند جمهوری اسلامی بر عهده ما است، انشاالله حضور فعالی در دور دوم انتخابات دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

خلجی در پایان گفت: انشاالله با تلاش مردم و با حضور فعال در انتخابات، نمایندگانی که هنوز مانده و وارد مجلس نشده‌اند، مشخص شوند و یک مجلس قوی شکل گیرد که اگر مجلس قوی شکل بگیرد به دولت و ایران قوی کمک خواهد کرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه