اخبار داغ

در گفتگو با «تیتر یک» مطرح شد:

نقش‌آفرینی ۷۳۴ جهادگر در رزمایش ۱۰‌روزه البرز

نقش‌آفرینی ۷۳۴ جهادگر در رزمایش ۱۰‌روزه البرز
مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز گفت: در رزمایشی ۱۰‌روزه جهادگران البرز به مردم مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فلاحتکار در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز با اشاره به اجرای رزمایش ۱۰‌روزه در استان، افزود: جهادگران در قالب «یک روز جهادی» در یک محله نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام می‌کنند.

وی از اجرای طرح مذکور در محمدشهر کرج خبر داد و اظهار داشت: در راستای مردمی‌سازی تولید، بازدید از کارگاه‌های نیمه‌تعطیل برای ارائه تسهیلات در دستور کار است.

فلاحتکار با اشاره به اینکه اقتصاد مردم محور جزء برنامه‌های ذاتی بسیج سازندگی است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در سپاه تعطیل نشده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز گفت: یکی از قرارگاه‌های اصلی سپاه اقتصاد مقاومتی است و کارگاه‌های تعطیل را به چرخه تولید بازمی‌گرداند.

وی با اشاره به راستی‌آزمایی تسهیلات پرداخت شده در سال ۱۴۰۲، افزود: مجمع خیرین سازندگی البرز در استان راه‌اندازی خواهد شد.

فلاحتکار اظهار داشت: اولین کتاب نوجوان «داستان‌های جهادی» کشور توسط البرز تدوین شده و روز ۲۲ اردیبهشت با حضور سردار سلامی رونمائی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی البرز هدف رونمائی از کتاب مذکور را ترویج تفکر جهادی بین نوجوانان دانست و تصریح کرد: ساختمان بسیج سازندگی البرز هم در این ایام افتتاح می‌شود.

وی به برگزاری اردوی جهادی پزشکی اشتهارد در ۱۷ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: افتتاح پروژه آسفالت و خانه محروم در ماهدشت از برنامه‌های این روز است.

فلاحتکار ادامه داد: روز ۱۸ اردیبهشت رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در کرج، غبارروبی گلزار شهدا، احداث نانوائی و خانه محروم در اشتهارد برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: برگزاری میز خدمت در کرج و احداث خانه محروم در محمدشهر از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی در روز ۱۹ اردیبهشت است.

وی از افتتاحیه سالن ورزشی در حصار و برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در نظرآباد خبر داد و افزود: مسئولین بسیج سازندگی روز ۲۰ اردیبهشت با امام جمعه کرج دیدار خواهند کرد.

فلاحتکار با اشاره به افتتاح نیروگاه خورشیدی در محمدشهر و اشتهارد، اظهار داشت: توزیع جهیزیه بین زوج‌های کم‌برخوردار از برنامه‌های البرز در روز ۲۱ اردیبهشت است.

این مسئول تصریح کرد: احداث خانه محروم در حصارک و رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در فردیس از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی در ۲۲ اردیبهشت است.

وی گفت: توسعه کارگاه چرخ خیاطی، کمک مؤمنانه و تجلیل از جهادگران و گروه‌های جهادی هم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز در خاتمه گفت: ۷۳۴ جهادگر در قالب ۵۷ گروه جهادی در این هفته به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه