اخبار داغ

در میکسدزون نساجی - پرسپولیس؛

پیروانی: ارقام جرایم بالاست/ امیری: با وجود برد، ناراحتیم!

پیروانی: ارقام جرایم بالاست/ امیری: با وجود برد، ناراحتیم!
سرپرست و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل نساجی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در بازیهای هفته بیست و ششم لیگ برتر پرسپولیس در قائمشهر موفق شد نساجی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. در پایان این بازی، بازیکنان و کادر پرسپولیس صحبت کردند.

پیروانی: ارقام جرایم بالاست

 افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: همیشه از بازی‌های پرسپولیس و نساجی لذت می‌برم. نساجی کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم که بتواند در لیگ بماند. خدا را شکر که بردیم و در نهایت توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی درباره واگذاری پرسپولیس گفت: خدا را شکر بعد از سالیان سال این اتفاق افتاد و پرسپولیس هم به چند بانک سپرده شد که بانک اصلی بانک شهر است و جا دارد از مدیران بانک شهر تشکر کنم. قبل از اینکه خصوصی شویم بانک شهر خودش را نشان داد و نگاه ویژه‌ای به پرسپولیس داشت. ان‌شاءالله که بتوانیم اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

پیروانی درباره داوری بازی با نساجی خاطرنشان کرد: درباره داوری به نفع‌مان باشد نمی‌توانیم حرف بزنیم. امروز داور قضاوت خوبی داشت، ان‌شاءالله در هفته‌های آینده شاهد داوری‌های خوب باشیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در بعضی از صحنه‌ها بازیکنان این تیم بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، تصریح کرد: انشاءالله از بازی‌های بعد فیرپلی را هم رعایت می‌کنیم.

وی درباره تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین حضور اوسمار در فصل آینده تصریح کرد: یکسری از مسائل بحث مدیریتی است و مدیرعامل باشگاه باید پاسخ دهند. مطمئن باشید که باشگاه تمام تلاش‌اش را می‌کند که بازیکنان بزرگ تمدید کنند و یکسری بازیکن جدید هم جذب کنیم. هواداران ما از تیم ما قهرمانی می‌خواهند.

پیروانی در پاسخ به این سؤال که با پرسپولیس قرارداد دارد، گفت: قرارداد ما با پرسپولیس دلی است، ولی من یک سال دیگر قرارداد دارم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «تمدید قرارداد بازیکنان با نظر اوسمار انجام می‌شود؟»، خاطر نشان کرد: مطمئناً با نظر سرمربی تیم بسته می‌شود، ولی در پشت پرده صحبت سرمربی است که قرارداد بسته شود چون باشگاه به تنهایی نمی‌تواند در خصوص قرارداد بازیکنان ورود کند.

وی درباره جریمه‌هایی که این روزها کمیته انضباطی انجام می‌دهد، گفت: شما انگار دوست دارید ما جریمه شویم. ببینید فکر می‌کنم عدد و ارقام برای جرایم بالا است ولی باید دلایل آنها را نگاه کنیم، فکر می‌کنم یک مقدار باید حرفه‌ای‌تر عمل شود.

پیروانی درباره سفر هوایی پرسپولیس برای انجام بازی با نساجی تصریح کرد: فوتبال حرفه‌ای باید تمام ابزار حرفه‌ای را داشته باشد. ما 40 دقیقه‌ای آمدیم و خوب استراحت کردیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. خداراشکر همه تلاش می‌کنند که این اتفاق بیفتد.

فرجی: با من برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مذاکره شده است

فرشاد فرجی پس از پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: دو تیم عملکرد خوبی داشتند. پس از اینکه ۱۰ نفره شدیم، بازی برای ما دشوار شد و بازیکنان خدا را شکر کیفیت خوبی از خودشان نشان دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با او مذاکره کرده‌اند یا خیر، تصریح کرد: صحبت‌های اولیه انجام شده است، اما به مدیران باشگاه گفتم شرایط پرسپولیس حساس است و باید تمرکز خودمان را روی دیدارهای باقیمانده لیگ بگذاریم. سایر تیم‌ها بازیکنان بیشتری برای تمدید قرارداد دارند، اما فضای رسانه‌ای به وجود آمده و روی ما فشار وارد کرده‌اند!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر که در آن برای نساجی به میدان می‌رفت، گفت: چنین فضایی تکرارنشدنی است. هواداران نساجی برای این تیم سنگ تمام گذاشته‌اند و ان‌شاءالله مزد این تشویق‌ها و دلشوره خودشان را با بقا در لیگ برتر بگیرند. به‌عنوان یک قائمشهری فقط برای نساجی دعا می‌کنم و به نظرم این تیم لیاقت بقا در لیگ برتر را دارد. نساجی از بازیکنان باکیفیت، مالک دلسوز و مربی خوبی بهره می‌برد و فقط بدشانس است.

فرجی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی مقابل هواداران نساجی برای او دشوار است یا خیر، خاطرنشان کرد: بازی کردن مقابل نساجی برای من که از بچگی روی سکوهای ورزشگاه شهید وطنی بودم، سخت است. شرایط فوتبالی اینگونه است که حالا در پرسپولیس بازی می‌کنم. با این حال همیشه نیم‌نگاهی به نساجی دارم و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم.

امیری: از برد مقابل نساجی ناراحتیم!

وحید امیری پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: واقعیت این است که ما از برد تیم‌مان ناراحت هم هستیم، به خاطر تماشاگرانی که به عشق نساجی آمدند. ناگزیر هستیم و فوتبال همین است، اما امیدوارم نساجی در لیگ برتر ماندگار شود. یک بازی مرگ و زندگی برای ما و نساجی بود. در نیمه اول فوق‌العاده بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. در نیمه دوم هم از زمانی که ۱۰ نفره شدیم باز هم انسجام تیمی را حفظ کردیم و کمتر به حریف موقعیت دادیم. می‌توانست اتفاقات دیگر هم بیفتد، ولی خدا را شکر منجر به سه امتیاز ما شد.

وی درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا با او مذاکره‌ای شده است، گفت: باور کنید تمام بازیکنان نیت‌شان این است که امسال را با شرایط خوب به پایان برسانیم. از هفته گذشته با خودمان قول دادیم که به این قضیه فکر نکنیم. چهار بازی دیگر داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم. پرسپولیس تیمی است که همه دوست دارند در آن باشند و عاشقش هستند. کسانی که به این تیم می‌آیند چه بسا کمتر از تیم‌های دیگر می‌گیرند و این عشق به نظرم ارزش این را دارد که چهار بازی دیگر صبر کنیم و بعد یک تصمیم خوب بگیریم.

«در صورت صعود خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر هوس حضور در تیم شهر خود را نکنید!»، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این طرح این موضوع تأکید کرد: نه! شما هم سؤال حاشیه‌ای نپرسید. خیبر عزیز است و پرسپولیس هم تیم بزرگی است که ما هشت سال اینجا زحمت کشیدیم.

ترابی: ارونوف فوق‌العاده و عالی است

مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: نیمه اول خیلی خوب بود، اما با توجه به اتفاقی که افتاد بازی سخت شد. با این حال خدا را شکر بردیم و سه امتیاز مهم گرفتیم.

وی در مورد اخراج سروش رفیعی و کار سخت پرسپولیس پس از این اخراج، گفت: فوتبال است و طبیعی است این اتفاقات می‌افتد. خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤالی درباره عملکرد بسیار خوب اوستون ارونوف و سرعت بالای این بازیکن تصریح کرد: ارونوف فوق‌العاده و عالی است.

ترابی در مورد دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن نیز عنوان کرد: ما تصمیم گرفتیم فقط تمرکزمان روی بازی خودمان باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه