اخبار داغ

چیزی نمی‌گویم محروم شوم؛

الهامی: اورونوف به داد پرسپولیس رسید/ همه امتیازها را پرسپولیس گرفت

الهامی: اورونوف به داد پرسپولیس رسید/ همه امتیازها را پرسپولیس گرفت
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: زمانی که برتر بودیم کیفیت اورونوف به داد پرسپولیس رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ ساکت الهامی سرمربی نساجی پس از شکست ۲ بر یک نساجی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: قبل از هر چیز از هواداران نساجی معذرت‌خواهی و تشکر می‌کنم که از چهار ساعت قبل از بازی ورزشگاه را پر کردند‌. شرمنده آنها شدم اما عذر می‌خواهم که نتوانستیم نتیجه دلخواهشان را کسب کنیم.

وی افزود: پرسپولیس بازی را از ما بهتر شروع کرد و در نیمه اول بازی را کامل در اختیار داشت اما از شروع نیمه دوم با تعویض‌های خود، کار را خیلی خوب شروع کردیم. مقداری هم اخراج سروش به ما کمک کرد و پس از زدن گل مساوی نیز بازی کامل در اختیارمان بود. زمانی که برتر بودیم، کیفیت اورونوف که فوتبالش فراتر از ایران است، به داد پرسپولیس رسید. نیمه اول متعلق به حریف و نیمه دوم برای ما بود اما کیفیت فوتبال همیشه آن چیزی نیست که می‌خواهید.

سرمربی نساجی درمورد اعتراضش به داوری، توضیح داد: به دلیل پیش آمدن بحث محرومیت، نمی‌توانم الان درمورد داوری حرف بزنم. موعود بنیادی‌فر از داوران خیلی خوب کشور ما است و ایرادی هم نبود. چه اتفاقی باید می‌افتاد؟ به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم و هیجان بازی ما را مقداری عصبی کرد‌. در یک بازی خوب، چیزی عاید ما نشد و همه امتیازها را پرسپولیس گرفت.

الهامی درخصوص رضایت هواداران نساجی از عملکرد خودش و اطمینان انها از بقای تیم، توضیح داد: این رابطه ۲ طرفه انگیزه ما را زیاد می‌کند و به هواداران قول می‌دهیم در بازی آینده جبران کنیم تا از شرمندگی‌شان که لیاقت خیلی بیشتری از این دارند، دربیاییم. اگر نمی‌توانیم سر خود را بالا بیاوریم، به خاطر ناراحتی مردم است.

وی درمورد حمایت مسئولان شهری از نساجی، گفت: خود رضا حدادیان و بایندریان، مدیرعامل باشگاه برای تیم سنگ‌ تمام گذاشته است. افراد فوتبالی، هواداران و پیشکسوتان نیز کنار ما هستند اما ندیده‌ام از بیرون مجموعه کسی به نساجی کمک کند. البته بچه‌های هیات فوتبال و اداره کل تربیت بدنی هم کنار هستند. نساجی هوادار محور است و کار کردن در چنین تیم‌هایی شرایط خاصی دارد. امیدوارم عرضه داشته باشیم و شرمنده نشویم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه