اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

گفتمان جهادی انقلاب اسلامی در حال ترویج در دنیاست

گفتمان جهادی انقلاب اسلامی در حال ترویج در دنیاست
رئیس سازمان بسیج سازندگی، جریان جهادی را یک نوع فناوری خاص کشور دانست که امروز در نقاط مختلف دنیا در حال ترویج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد زهرایی امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه در جمع جهادگران استان فارس در شیراز گفت: یکی از شگفتی‌های انقلاب اسلامی، فناوری‌های خاص خودش است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کنگره‌های شهدا اشاره کرد، مانند کنگره‌های شهدای جهادگر استان فارس که به دنبال ترویج مکتب شهدایی و فرهنگ و ایثار است.

وی، جریان جهادی را یک نوع فناوری خاص کشور دانست که توانسته است در دنیا خاص باشد و سپس افزود: جریان جهادگر شبکه‌ای عظیم است که توانسته است در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری کند. چنین گفتمان و فناوری، مولد کشور ایران است و ریل‌گذاری آن در این کشور انجام شده است و امروز در نقاط مختلف دنیا در حال ترویج است.

زهرایی با تأکید بر اینکه باید قدر حضور در این گفتمان که بر اساس خدمت به مردم شکل گرفته است، بدانیم و تلاش کنیم از این فرصت در راستای قرب الهی استفاده کنند، گفت: جهادگران بدانند، در حال رقم زدن شکل جدیدی از نبرد جبهه حق علیه باطل هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تأکید کرد: بدون شک یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، حضور و همراهی مردم همیشه در صحنه بوده است، بنابراین یکی از عناصر پیروزی انقلاب و سرمایه اصلی پیشرفت کشور و پشتوانه اصلی نظام اسلامی مردم و به ویژه جوانان هستند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش مردم و جوانان در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و افزایش مشارکت مردمی در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی اشاره و از این مهم به منزله یکی از دستاوردهای انقلاب یاد کرده‌اند.

زهرایی، یکی از مصادیق مشارکت‌ مردمی در صحنه انقلاب اسلامی را فعالیت‌های جهادی دانست که زیر نظر سازمان بسیج سازندگی بدون هیچ منت و چشمداشتی وارد عرصه خدمت به مردم محروم ایران اسلامی شده‌اند و با حضور در مناطق محروم کشور، خدمات شایان توجهی را به مستضعفان ارائه داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در پایان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جای جای فرمایشات خود ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران عرصه‌های مختلف، بر ضرورت توسعه فعالیت‌ جهادی در کشور تأکید کرده‌اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه