اخبار داغ

وحیدی:

برای همه عزیزان در همه شعب و ستادهای انتخاباتی آرزوی موفقیت و توفیق داریم

برای همه عزیزان در همه شعب و ستادهای انتخاباتی آرزوی موفقیت و توفیق داریم
وزیر کشور در دستور آغاز انتخابات دور دوم مجلس گفت: برای همه عزیزان در همه شعب که مشغول کار هستند و هیات های اجرایی و بازرسان و هیئت‌های نظارت در همه کشور آرزوی توفیق داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی وزیر کشور همزمان با  آغاز مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه (س), آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را با عنایت ذات باری تعالی و  به نام نامی حضرت بقیه الله الاعظم انتخابات مجلس شورای اسلامی را آغاز می‌کنیم.

وی افزود :  انشالله که این مرحله هم مانند مرحله قبل باشکوه و با عظمت برگزار خواهد شد و مردم شریف ما در پای صندوق‌های رای نتایج گرانبهایی را با انتخاب ۴۵ نمایندگان مجلس شورای اسلامی انشالله به اتمام برسانند و  کار ناتمام انشالله امروز به اتمام می‌رسد.

وزیر کشور تاکید کرد: برای همه عزیزان در همه شعب که مشغول کار هستند و هیات های اجرایی و بازرسان و هیئت‌های نظارت و فرمانداران و نمایندگان آنها و استانداران و ستادهای هیات های اجرایی و ستادهای هماهنگ کننده و ستادهای تبلیغاتی در همه جا آرزوی موفقیت و توفیق داریم  تا در خدمت به مردم شریف در اخذ رای آنها که امانت الهی است، بیش از پیش موفق باشند.

لحظه اخذ رای از وزیر کشور:

وزیر کشور گفت: مرحله دوم رهگیری برای تکمیل نمایندگان مجلس  آغاز شده است تا  ۴۵ نماینده باقی ماده مجلس انتخاب شوند .

وی افزود: این مرحله  انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و  انشالله با حضور مردم عزیزمان در پای صندوق‌های رای ،در حوزه‌هایی که باید رای بدهند شاهد  حرکت مهم سیاسی اجتماعی خواهیم بود.

وزیر کشور تاکید کرد:  تفاوت این دوره با دوره قبل الکترونیکی شدن تعدادی   بیشتری از شعب است .به گونه ای که هشت حوزه و  بیش از ۶۰ درصد صندوق ها تمام الکترونیکی شده است که  امیدواریم که گام خوبی در جهت فعالیت‌های نوآورانه در حوزه های  انتخابات باشیم.

وی ادامه داد: طبیعتاً این گونه  دقت و سلامت و شمارش آرا با این روش خیلی راحت‌تر صورت خواهد گرفت  و این اقدام خوبیست که ما به سمتی که تمام شعب در تمام انتخابات ها الکترونیکی شود ،حرکت کنیم.

وحیدی اظهار کرد: بیش از ۱۴۰ تا ۱۴۵ هزار نفر  کارگزار در انتخابات مشغول خدمت هستند که از همه آنها تشکر می‌کنیم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه