اخبار داغ

محمد مخبر:

امیدواریم در این دوره هم مردم مانند دوره قبل با شور و نشاط شرکت کنند

امیدواریم در این دوره هم مردم مانند دوره قبل با شور و نشاط شرکت کنند
معاون اول رئیس جمهور پس از اینکه رای خود را به صورت الکترونیکی ثبت و وارد صندوق کرد، گفت: امیدواریم در این دوره هم مردم مانند دوره قبل با شور و نشاط شرکت کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور لحظاتی قبل با حضور در پای صندوق های ستاد مرکزی انتخابات کشور رای خود را در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران به صورت الکترونیکی ثبت و وارد صندوق کرد.

مخبر پس از اینکه رای خود را به صورت الکترونیکی ثبت و وارد صندوق کرد، با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: نظام ما مردم‌ پایه است و نماد اصلی مردم‌سالاری دینی کشور همین انتخابات است.

وی افزود: در هیچ جای دنیا سابقه ندارد که موضوع انتخابات چند ماه پس از وقوع انقلاب تا به امروز ادامه یابد. در هیچ شرایط و بحرانی انتخابات در جمهوری اسلامی یک ساعت به تاخیر نیفتاده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم در این دوره هم مردم مانند دوره قبل با شور و نشاط شرکت کنند، از وزارت کشور و شورای نگهبان و سایر دست‌اندرکاران انتخابات قدردانیم و این را جزو افتخارات دولت سیزدهم می‌دانیم که یک انتخابات افتخارآمیز در سلامت و امنیت کامل برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

مخبر گفت: امیدواریم مجلسی که به تعبیر امام راحل عصاره فضائل مردم هستند پس از پایان انتخابات شکل گیرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه