اخبار داغ

رئیس صداوسیما: مسئولیت رسانه ملی در عرصه زکات پررنگ‌تر است

رئیس صداوسیما: مسئولیت رسانه ملی در عرصه زکات پررنگ‌تر است
رئیس سازمان صداوسیما گفت:توجه به مقوله زکات و قدردانی از مؤدیان و فعالان این عرصه باید در دستور کار همه مسئولان مرتبط باشد که البته مسئولیت رسانه ملی در این عرصه پررنگ‌تر است و باید با نمایاندن برکات عمل بهاین فریضه الهی، همواره نقشی مؤثر و پیشگامانه در ارتقای فرهنگ زکات ایفا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سومین جلسه شورای مرکزی زکات کشور با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، حجت الاسلام سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه دروزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای زکات کشور؛ احمد وحیدی، وزیر کشور؛ سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد؛ همچنینقائم‌مقام و دبیر شورای زکات و دیگر اعضای شورای مذکور در کنار معاونین رسانه ملی در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

جبلی ضمن قدردانی از همه فعالان عرصه ترویج فرهنگ زکات اظهار کرد: توجه به مقوله زکات و قدردانی از مؤدیان و فعالان این عرصه باید در دستور کار همه مسئولان مرتبط باشد که البته مسئولیت رسانه ملی در این عرصه پررنگ‌تر است و باید با نمایاندن برکات عمل بهاین فریضه الهی، همواره نقشی مؤثر و پیشگامانه در ارتقای فرهنگ زکات ایفا کند.

وی با اشاره به ظرفیت رسانه ملی تصریح کرد: خوشبختانه با تصمیماتی که تاکنون در جلسات شورای زکات اتخاذ شده، کارگروه ویژه‌ای برای ترویج این مقوله در نظر گرفته شده تا با همراهی اعضای شورای مرکزی، در نشر فرهنگ زکات و آگاهی مخاطبان برایالتزام به این فریضه شیرین، به توفیقات بیشتری دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به همراهی شبکه‌‌های ملی و استانی برای ترویج این واجب الهی گفت: وظیفه ملی و دینی ما ایجابمی‌کند که بخشی از آنتن را در قالب تولیدات نمایشی، مستند و بخش‌های خبری به این موضوع اختصاص دهیم. وی سهم شبکه‌هایاستانی را در این زمینه نقشی اثرگذار دانست و گفت: معاونت امور استان‌ها همچون سال‌های قبل با هدف نمایش برکات این دستورالهی، در بخش‌های خبری و تولیدی تلاش کرد با تولیدات مؤثر مراکز استانی، فضا را برای اهتمام به امر زکات در جامعه مهیا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه