اخبار داغ

امدادرسانی ادامه دارد

استقرار بیمارستان سیار ۶۰ تخت خوابی بنیاد احسان در خوی

استقرار بیمارستان سیار ۶۰ تخت خوابی بنیاد احسان در خوی
با همکاری مسئولین استان و گروه های جهادی همکار بنیاد احسان، کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته‌ کمپ های اضطراری، کمیته‌ غذا و نان، کمیته پزشکی، کمیته‌ مسائل فرهنگی تشکیل شده‌اند تا روند امدادرسانی تسهیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان در خصوص امدادرسانی به زلزله زدگان در استان آذربایجان غربی اظهار کرد: بعد از ارزیابی و احساس نیاز مردم به خدمات پزشکی مناسب، بیمارستان سیار احسان با ۱۲ کانتینر و ظرفیت ۶۰ تخت خواب برای خدمت رسانی به مردم خوی به سرعت وارد این شهرستان شد. بیمارستان سیار احسان علاوه بر ظرفیت بستری بیماران، دارای اتاق عمل، سونوگرافی و آزمایشگاه است.

سلیمانی ادامه داد: همچنین با تشکیل کمیته های تخصصی و بررسی های روزانه‌، نقاط محروم از خدمات شناسایی شدند و با تشکیل  ۴ کمپ اضطراری در این مناطق،۶ هزار نفر تحت پوشش خدمات مختلف بنیاد احسان قرارگرفته اند.

وی افزود: برای تامین مایحتاج مناطق زلزله زده، روزانه ۴۰ هزار پرس غذای گرم، ۷۰ هزار بطری آب معدنی، ۳۰ هزار قرص نان و ۴ هزار بسته معیشتی درحال توزیع است.

مدیرعامل بنیاد احسان خاطرنشان کرد: با توجه به سرمای هوا، ۴۰۰ بخاری، ۱۰۰ چادر امدادی و ۳ هزار پتو به منطقه ارسال شده است تا در اختیار مردم عزیز آسیب دیده قرار گیرد.

 سلیمانی تاکید کرد: تا زمان برگشت آرامش به شهر و انتقال مردم از کمپ ها به خانه هایشان در منطقه و در کنار مردم حضور خواهیم داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه