اخبار داغ

محسنی اژه‌ای در بدو ورود به اصفهان تشریح کرد؛

حل بخشی از مشکلات و کمبودهای قضائی اصفهان تا نیمه اول سال ۱۴۰۲

حل بخشی از مشکلات و کمبودهای قضائی اصفهان تا نیمه اول سال ۱۴۰۲
رئیس قوه قضائیه گفت: امیدواریم بخشی از مشکلات و کمبودهای قضائی اصفهان تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ حل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام غلامحسین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در هجدهمین سفر استانی خود دقایقی قبل در صدر هیأت عالی قضایی وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد. 

 دیدار با تولیدکنندگان و صنعتگران، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه حل اختلاف و صلح و سازش، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان اصفهان، حضور در جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان اصفهان است.  

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بدو ورود به استان اصفهان در فرودگاه شهید بهشتی، اظهار کرد: خدا را شاکریم در ماه شعبان به استان شهید پرور اصفهان آمده‌ایم؛ استانی که تنها در یک روز ۳۷۰ شهید تقدیم کرد. امیدوارم بتوانیم در راستای حل مشکلات حقوقی و قضائی قدمی برداریم.

وی با اشاره به وجود ۲۲ دادگستری و ۱۳ بخش قضایی در این استان، گفت: این بخش‌ها مشکلات و کمبودهایی از لحاظ قاضی و کارمند دارند که امیدواریم با اقداماتی که در نیمه دوم سال برای تامین بخشی از نیازمندی‌های کادر اداری و قضائی انجام شد از اردیبهشت تا نهایتا مهرماه سال آینده به مقدار ضرورت کارمند و قاضی تزریق کنیم.

رئیس قوه قضائیه همچنین به مشکلاتی همچون وجود برخی زندان‌ها در داخل شهر و ضرورت انتقال آنها اشاره کرد و افزود: کمبودهای دیگر اداری در این استان وجود دارد، درحالی که از بیرون برخوردار به نظر می‌رسد، اما متاسفانه ما آنگونه که شایسته هست هنوز نتوانسته ایم قدمی برای این استان برداریم.

وی هم‌چنین به اعزام هیئت‌ها به شهرستان‌های استان اشاره و تصریح کرد: تا آخر شب در جلسات مختلف مطالب مردم را می شنویم و تماس چهره به چهره با آنها خواهیم داشت تا مشکلاتی که مستقیما به قوه قضاییه برمی‌گردد را رفع کنیم. مشکلاتی که مربوط به قوای دیگر می‌شود را نیز منتقل می کنیم و با قوای دیگر تعامل خواهیم داشت تا بیش از آنچه تا امروز به این استان رسیدگی شده، رفع گرفتاری کنیم.

 سایر مسئولان عالی قضایی که در سفر به استان اصفهان رئیس عدلیه را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان خواهند رفت تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آنها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه