اخبار داغ

ساعت پخش و تکرار سریال الف فاخر «آتش و باد» مشخص شد

ساعت پخش و تکرار سریال الف فاخر «آتش و باد» مشخص شد
ساعت پخش و تکرار سریال الف فاخر «آتش و باد» محصول مرکزسیما فیلم و با تهیه کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال الف فاخر «آتش و باد» محصول مرکزسیما فیلم و با تهیه کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی سریال نوروزی ۱۴۰۲ شبکه سه سیما است که از جمعه ۲۶ اسفندماه ساعت ۱۹ روی آنتن رفته است.

«آتش و باد» روایتی در دل تاریخ است که عشق، آتش خشم را شعله ور می کند. این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند و همزمان پرداخت‌هایی به فراز و فرودهای تاریخی ایران در عصر مشروطه دارد.

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری ، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون و…. بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال قرار بود در ۴۵ قسمت روی آنتن برود ، اما با توجه به قرار گرفتن آن در کنداکتور نوروز و رمضان و کوتاه شدن تایم هرقسمت، تعداد آن به ۵۸ قسمت افزایش پیدا کرده است.

بازپخش این مجموعه ساعت ۲۳:۴۵ و ۱۰:۴۵ دقیقه است. مجموعه «آتش و باد» به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش و تکرار فصل چهارم سریال طنز نون خ مشخص شد

ساعت پخش و تکرار سریال گیلدخت مشخص شد

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه