اخبار داغ

پیمان جبلی در گفتگو با دانا:

سند تحول سازمان صداوسیما در سال ۱۴۰۲ به شکل موثرتر و کارآمدتر دنبال خواهد شد

سند تحول سازمان صداوسیما در سال ۱۴۰۲ به شکل موثرتر و کارآمدتر دنبال خواهد شد
رئیس صدا و سیما گفت: تلاش خواهیم کرد تا با بررسی چالش ها و آسیب های دقیق موانع اجرای سند تحول در سال ۱۴۰۱، سال جاری را به شکل موثرتر و کارآمدتری دنبال کنیم.

پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره برنامه صدا و سیما در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: برنامه ما در سال جاری ادامه قدرتمند سند تحول سازمان صداوسیما با شناسایی آسیب ها و چالش هایی که در سال گذشته با آن رو به رو بوده ایم، است.

جبلی با بیان اینکه سند تحول سازمان صداوسیما، سندی راهبردی برای یک دوره ۵ ساله است، خاطر نشان کرد: توفیقات عمده ای در اجرای سند راهبردی صدا و سیما داشته ایم، همچنین بخش های مهمی از این سند تحول که در سه حوزه تحول محتوایی و تحول رویکردی و تحول سازوکاری طراحی شده بود، محقق شده است.

وی در ادامه افزود: تلاش خواهیم کرد تا با بررسی چالش ها و آسیب های دقیق موانع اجرای سند تحول در سال ۱۴۰۱، سال جاری را به شکل موثرتر و کارآمدتری دنبال کنیم.

رئیس صدا و سیما در ادامه توسعه فرهنگی استان ها را از مهمترین برنامه های مدیریت فرهنگی دولت مردمی دانست و افزود: در بودجه سال ۱۴۰۲ فصل مشخصی برای ارتقای حوزه فرهنگ و هنر استان ها درنظر گرفته شده که امیدواریم این تحول بزرگ به تحقق شعار عدالت فرهنگی دولت مردمی منجر شود.

پیمان جبلی در پایان  با اشاره به عملکرد دولت در سال گذشته اظهار داشت:‌ کابینه دولت سیزدهم تلاش طاقت فرسا و شبانه روزی را برای حل مسائل جامعه و مشکلات مردم در پیش گرفت، ارتباط نزدیک اعضای دولت به ویژه شخص رییس جمهور با مردم در سفرهای استانی مستمری که داشتند، نشان دهنده این است که این دولت همت و پشتکار خود را برای نزدیک شدن به مسائل واقعی جامعه و مشکلات مردم به کار گرفته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه