اخبار داغ

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شد

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از یک طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به بار ترافیکی موجود در مسیر بازگشت ازشمال کشور در جاده چالوس گفت:‌برابر تمهیدات اتخاذ شده بنا بود تا در صورت افزایش حجم بار ترافیکی جاده چالوس یک طرفه شود. در همین راستا نیز از ساعت ۱۳ امروز جاده چالوس یک طرفه شده و تردد در این محور تنها در مسیر شمال به جنوب انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس از میدان امیرکبیر و همچنین جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال از ابتدای آزادراه تا امشب و تخلیه کامل بار ترافیکی بازگشت مسافران ممنوع است، گفت:‌ در محور هراز تاکنون محدودیتی برای تردد انجام نشده و گرچه تردد در این محور پرحجم است، اما به شکل دو طرفه در حال انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از رانندگان و مسافران خواست که در زمان انسداد مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال یا سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند یا از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه