اخبار داغ

پس از پایان فیفادی ماه مارس؛

تمجید AFC از تیم ملی فوتبال؛ ایران با قلعه‌نویی نمایش امیدوارکننده‌ای داشت

تمجید AFC از تیم ملی فوتبال؛ ایران با قلعه‌نویی نمایش امیدوارکننده‌ای داشت
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، عملکرد تیم ملی در ۲ دیدار دوستانه فروردین ماه را دارای نشانه‌هایی امیدوارکننده دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت AFC درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در دو دیدار دوستانه مقابل روسیه و کنیا نوشت: «بازی‌های دوستانه مقابل روسیه و کنیا، آغاز کار امیر قلعه‌نویی در دومین دوره حضور وی در تیم ملی ایران بود و از این تیم که ظاهر جدیدی پیدا کرده است، نشانه‌هایی امیدوارکننده دیده شد. این مربی باتجربه داخلی پیش‌تر تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا 2007 هدایت کرده بود.

مسیر قلعه‌نویی با غیبت‌های زیادی آغاز شد. مجید حسینی و علی کریمی مصدوم شدند و سردار آزمون در آخرین دقیقه، به‌خاطر دلایل شخصی انصراف داد. مربی جدید همچنین علیرضا جهانبخش، اللهیار صیادمنش و کریم انصاری‌فرد را دعوت نکرد (البته جهانبخش در مسابقه دوستانه دوم به میدان رفت). قلعه‌نویی که تیمش را با سیستم 2-4-4 به زمین فرستاد و از شهریار مغانلو در خط حمله بهره برد، دوران خود را با تساوی مستحکم یک - یک برابر روسیه آغاز کرد.

مهدی طارمی اولین گل عصر جدید تیم ملی ایران را به ثمر رساند. این تیم مقابل کنیا نیز از حریف خود عقب افتاد و گلی دریافت کرد، اما مردان قلعه‌نویی به بازی بازگشتند و با گلزنی محمد محبی و یک گل به‌خودی، پیروز این مسابقه شدند. محبی یکی از بازیکنانی بود که با نظر سرمربی جدید به تیم ملی برگشت».

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه