اخبار داغ

استقلال ۲ - ذوب‌آهن صفر؛

لیگ برتر فوتبال| پیروزی استقلال در شب تحریم و اعتراض؛ نسخه بوشهری ساپینتو برای گاندوها

لیگ برتر فوتبال| پیروزی استقلال در شب تحریم و اعتراض؛ نسخه بوشهری ساپینتو برای گاندوها
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن با پیروزی آبی‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (جمعه - ۱۱ فروردین‌ماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یک‌دیگر رفتند که این جدال برتری آبی‌های میزبان را به همراه داشت.

آبی‌پوشان تهرانی که به علت ناتوانی مدیران باشگاه در معرض حذف قطعی از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و اصلاً شرایط روانی خوبی ندارند، در این دیدار حساس برای بقا در کورس قهرمانی لیگ برتر و همین‌طور بهبود شرایط روحی خود مقابل تیم جنگنده و دونده مهدی تارتار قرار گرفتند.

در اکثر دقایق این بازی سکوهای هواداری استقلالی‌ها التهاب عجیبی داشت و بیش‌ترین اعتراض و توهین‌ها به علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه انجام می‌شد. هم‌چنین برخی از بازیکنان استقلال در اعتراض به عدم هم‌کاری شرکت همراه‌اول در بحث پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی، لوگوی اسپانسر را با دست پوشاندند.

در نیمه نخست این مصاف حساس و مهم، آبی‌ها مطابق انتظار اختیار عمل و گردش توپ را در دست داشتند. گاندوهای اصفهانی در این نیمه چشم به استفاده تندوتیز از ضدحملات بسته بودند اما مهدی قایدی روی پاس محمد محبی در شرایطی تقریباً مشکوک، گل اول تیمش را به ثمر رساند و استقلال با برتری به رختکن رفت.

در نیمه دوم علی‌رغم فشار ذوبی‌ها برای جبران نتیجه و به تساوی کشاندن بازی، باز هم این تیم فوتبال استقلال بود که موقعیت‌های پی‌درپی را روی دروازه تیم مهمان می‌ساخت و روی یکی از همین موقعیت‌ها با پاس عمقی مهدی قایدی، محمد محبی یک پنالتی گرفت و این ضربه را یامگا راهی دروازه فرعباسی کرد.

استقلالی‌ها با این پیروزی، جایگاه خود در رده دوم جدول را تثبیت کردند تا در آستانه حذف کامل از لیگ قهرمانان آسیا و عدم دریافت مجوز حرفه‌ای AFC، لااقل شرایط مناسبی در لیگ برتر داشته باشند.

استقلال ۲
گل: مهدی قایدی (۲۰) - کوین یامگا (۶۰)

ذوب‌آهن صفر
گل: -

ترکیب استقلال:  سیدحسین حسینی، رافائل داسیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی، مهدی قایدی، امیر ارسلان مطهری و آرش رضاوند.
ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، محمد قریشی، پویا پورعلی، نادر محمدی، صادق صادقی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، جلال مداحی، سامان نریمان جهان، محمد حسین اسلامی و عرفان معصومی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه