اخبار داغ

پول استراماچونی نرسید، فتح‌الله‌زاده هم رفت؛

استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال در پی حذف آبی‌پوشان از لیگ قهرمانان آسیا!

استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال در پی حذف آبی‌پوشان از لیگ قهرمانان آسیا!
پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از مدیرعاملی آبی پوشان کناره گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بالاخره امروز آن اتفاق تلخی که همه انتظارش را می‌کشیدند، به وقوع پیوست و بر اثر عدم تکمیل مدارک مجوز حرفه‌ای، تیم فوتبال استقلال به رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا راه نیافت.

مدیران باشگاه موفق نشدند که در موعد مقرر، مطالبات خود را که طلب آنرده‌آ استراماچونی در صدر آن‌ها قرار داشت، پرداخت کنند. رایزنی‌های تیم مدیریتی علی فتح‌الله‌زاده برای دریافت ۱۰۰ میلیارد تومان از همراه اول نیز بی‌نتیجه بود تا آبی‌های پایتخت برای دومین سال متوالی نتوانند در این پیکارها شرکت کنند.

همان تاریخی که از قبل تعیین شده بود (۳۱ مارس)، آخرین فرصت مدیران باشگاه برای تسویه با طلبکاران بوده و تیم‌هایی که تا این زمان بدهی‌های خود را پرداخت نکرده باشند، حتی در صورت قهرمانی در رقابت‌های در حال برگزاری نیز مجوز حرفه‌ای دریافت نمی‌کنند. با توجه به کنار رفتن آبی‌ها از بزرگ‌ترین تورنمنت سطح قاره، تغییرات مدیریتی در این باشگاه دور از ذهن نیست.

از این رو علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار متنی در صفحه رسمی حساب اینستاگرامی خود، از این سمت استعفا کرده و کناره گرفت.

در متن این نامه آمده است:

«همانگونه که مستحضرید این جانب به دلیل عشق و علاقمندی به تیم محبوبم و به عشق هواداران فهیم و قدرشناس استقلال در شرایط بحرانی قبول مسئولیت کردم. متاسفانه بدلیل کتمان حقایق که توسط مدیریت محترم سازمان خصوصی سازی نیز تایید شد، با بدهی های غیرقابل باور و کمرشکن روبرو شدیم لذا از همان ابتدا در یک برنامه تلویزیونی عنوان کردم که به تنهایی قادر به پرداخت این حجم از بدهی ها نیستم.

متاسفانه در این میدان تنها ماندم و چاره ای جز ادامه مقطعی نداشتم تا حداقل تیم دچار سیر نزولی نشود و جایگاه تیم در لیگ حفظ شود. وقتی برای نظر و درخواست سی میلیون هوادار مظلوم استقلال اعتنایی نیست برای چه باید بمانم و با چه انگیزه ای کار کنم؟! با اجازه می روم شاید مدیر بعدی خودی باشد و به استقلال مظلوم کمک شود. در این دو ماه مسئولی نماند که پیشش نروم ولی دریغ از کمکی که منتج به نتیجه شود. بعضی وقتها با رفتن می توان کمک کرد.

جناب آقای دکتر! یک ساعت دیرتر برای استقلال خسران بار خواهد بود. لطفا همین امروز مدیر جدید را معرفی کنید. در پایان ضمن عذرخواهی از هوادارن فهیم استقلال و تشکر ویژه از حضرتعالی بدین وسیله رخصت می طلبم.»

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه