اخبار داغ

امام جمعه مسجدسلیمان :

مسجدسلیمان معجونی از تلخی ها و شیرینی هاست/ دلیل عمده خودکشی ها فرهنگی است

مسجدسلیمان معجونی از تلخی ها و شیرینی هاست/ دلیل عمده خودکشی ها فرهنگی است
حجت الاسلام امینی : در هیچ شهری مثل مسجدسلیمان این همه پدیده نا هنجار خودکشی رخ نمی دهد . خودکشی که دلیلش اقتصادی نیست و عمدتا فرهنگی است , چه کسی باید فرهنگ سازی کند؟ این وظیفه ی ما و شما مسئولین است که باید اثرگذار و فرهنگ ساز باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  به نقل از  آسماری نیوز حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری شهرستان  با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال دولت و ملت , همدلی و همزبانی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت : با همدلی که در سال گذشته بین مدیران شهر ما برقرار بود سال 93 در منطقه ما پیش در آمدی  بر شعار  امسال  با عنوان همدلی و همزبانی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری نیوز,

 

,

امینی  افزود : مسجدسلیمان معجونی از تلخی ها و شیرینی هاست . در هیچ کجای کشور  شهری به این پیچیدگی نداریم اما مایه خوشحالی است که مردم و مجموعه ها پر امید هستند . باید قبول کنیم ساختار شهری مسجدسلیمان هنوز هم کامل نیست . در کدام شهر  بوی گاز اینطور مردم را آزار می دهد  و اینقدر ساخت و ساز غیر مجاز  انجام می شود ؟

,

 

,

امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به فرصت سوزی ها در مسجدسلیمان ادامه داد : در مجالس فاتحه اینقدر فرصت سوزی می کنیم  و  وقتی مراسم های ما عاری از توصیه  و ترس از قبر و قیامت باشد خروجی اش این است که با وجود این همه سرمایه دار حتی  یک وجب وقف در مسجدسلیمان نداریم .  بختیاری داریم که  5 دکل  ملی حفاری دارد  یا دیگری که یک قلم از دارایی اش 300تریلر است  اما دریغ از یک وجب وقف .

,

نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان خاطرنشان ساخت :  فرهنگ وقف و نذر در جامعه  از بین رفته  و مردم فقط  می گویند دولت برایمان چه کرد ,در فرهنگ دینی ما کلمه دولت یکبار هم نیامده و هرچه گفته شده بار روی ملت است . ما با ملت انقلاب کردیم و با ملت جنگ را اداره کردیم   چند دولت هم نمی توانست 6 ماه از این جنگ را اداره کند.

,

 

,

حجت الاسلام امینی با اشاره به آمار خودکشی ها در سال 93 تاکید کرد : براساس آمار آخر سال به نسبت جمعیت مسجدسلیمان   در هیچ شهری  مثل مسجدسلیمان  این همه  پدیده نا هنجار خودکشی  رخ  نمی دهد .  خودکشی که  دلیلش  اقتصادی نیست و عمدتا فرهنگی است , چه کسی باید فرهنگ سازی کند؟ این وظیفه ی ما و شما مسئولین است که باید اثرگذار و فرهنگ ساز باشیم.

,

انتهای پیام/گ

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه