اخبار داغ

سردار منتظرالمهدی:

امنیت کشور نتیجه رشادت های مردان بزرگی است که نام و یادشان آرامش بخش است

امنیت کشور نتیجه رشادت های مردان بزرگی است که نام و یادشان آرامش بخش است
معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه شهدا تا آخرین نفس ایستادند تا امروز ما بمانیم، گفت: امنیت جاری در کشور نتیجه رشادت های آن مردان بزرگ و بزرگواری است که نام و یادشان آرامش بخش ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سردار منتظرالمهدی شامگاه پنج شنبه در یادواره شهید هادی خوش خلقت در مسجد صاحب الزمان (عج) رشت، اظهار کرد: روزگارانی بر ما گذشت که با بهترین انسان های روی زمین هم نفس و هم سفر بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی، سردار منتظرالمهدی شامگاه پنج شنبه در یادواره شهید هادی خوش خلقت در مسجد صاحب الزمان (عج) رشت، اظهار کرد: روزگارانی بر ما گذشت که با بهترین انسان های روی زمین هم نفس و هم سفر بودیم., 8دی,

وی با بیان اینکه شهدا تا آخرین نفس ایستادند تا امروز ما بمانیم، گفت: امنیت جاری در کشور نتیجه رشادت های آن مردان بزرگواری است که نام و یادشان آرامش بخش است.

,

معاون اجتماعی ناجا با طرح این سؤال که شهدا چه کردند که پذیرفته شدند، گفت: آن ها محاسنی داشتند که خدا آن ها را خرید.

,

منتظرالمهدی با بیان اینکه شهدا قیام و قعودشان برای خدا بود، گفت: این فرازی از وصیت نامه امام خمینی (ره) است زیرا شهدا فقط برای خدا کار کردند و به هیچ چیز جز رضای خدا نیاندیشیدند.

,

وی با اشاره به تقوا و خودسازی شهدا، یکی از راه های خودسازی را مناجات های شبانه و شب زنده داری دانست و افزود: همه چیز رمزش در این شب زنده داری هاست که شهدا به درستی این رمز را بلد بودند.

,

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه شهدا کمر شیطان را به خاک مالیدند و آن را ضربه فنی کردند، گفت: خاک کردن حریف کار سختی است اما شهدا شیطان را خاک کردند.

,

سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه اخلاق شیطان سواری گرفتن از انسان است، بیان کرد: شهدا توکل شان فقط به خدا بود و لاغیرو این خصوصیتی است که ما هم باید داشته باشیم.

,

وی تصریح کرد: شهدا در کار خیر سبقت می گرفتند و از کاری به کار دیگر می شتافتند، آن ها در نردبان تقوا بر بالاترین پله ها بودند و به عمل خودشان متکی بودند و باهوش بودند و توشه آخرتشان را در همین چندصباح زندگی دنیا جمع کردند.

,

سخنگوی ناجا با اشاره به اینکه دوستی که تا آخر با انسان است عمل انسان است، گفت: دوست دیگری هم داریم که دوست نیمه راه است و آن مال و ثروت است زیرا در هنگام مرگ همه داشته هایمان را باید بگذاریم و برویم.

,

وی با بیان اینکه سومین دوستی که تا در قبر با انسان ها هستند دوستان و خویشاوندان است، گفت: خصوصیات بارز دیگر شهدا این است که حرص دنیا را نمی خوردند و خودشان را بزرگ نمی پنداشتند.

,

وی با اشاره به زمان شهادت شهید خوش خلقت، بیان کرد: این شهید بزرگوار در آخرین لحظات جنگ و بعد از ایراد قطعنامه در پاسگاه زید شلمچه به شهادت رسیدند و جز آخرین کسانی بودند که جواز شهادت گرفتند

,

سردار منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: یکی از مکان هایی که می شود راه شهدا را ادامه داد همین محفل های شهدا است.

,

به گزارش 8دی در پایان این مراسم از خانواده شهیدان خوش خلقت، علی محمدی و خوش نشین تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه