اخبار داغ

جزئیات نمایش فصل شیدایی در زنجان تشریح شد/5 تا 14 مرداد زنجان میزبان فصل شیدایی

جزئیات نمایش فصل شیدایی در زنجان تشریح شد/5 تا 14 مرداد زنجان میزبان فصل شیدایی
رییس مرکز مُهنا،جزئیات نمایش فصل شیدایی را در زنجان تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ابوالفضل طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه­ای «فصل شیدایی» از «هبوط حضرت آدم» تا «ظهور امام زمان(عج)» و همچنین سیر «انقلاب اسلامی» در زنجان اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: این نمایش پیش از این در پانزده استان کشور اجرا شده است و به­ مدت ۱۰ شب در زنجان به نمایش در می­آید.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: این نمایش از پنجم تا چهاردهم مردادماه با میزبانی بیش از پنج­هزار نفر از ساعت ۲۰:۳۰ در استان زنجان، انتهای کوی فرهنگ، جنب بازار روز(جمعه بازار) اجرا می­شود.

,

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجانگفت: ۱۱ اتّفاق بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیرخم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج)، همچنین دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بخش جدید نمایشی «عملیات کربلای۴ و۵» به اجرا گذاشته می­شود.

,

وی افزود: ورود عموم برای تماشای این نمایش رایگان بوده و علاقمندان می­توانند برای تهیه­ی بلیط به پاتوق کتاب(به نشانی خیابان امام، جنب امامزاده سید ابراهیم)، فروشگاه محصولات ایرانی­اسلامی منهاج(واقع در خیابان سعدی وسط) و مساجد و پایگاه­های مقاومت بسیج سطح شهر مراجعه نمایند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: طراح و کارگردان نمایش بزرگ فصل شیدایی «سعید اسماعیلی» و نویسنده و راوی متون نیز «رسالت بوذری» است. «مؤسسه مُهَنّا» با حمایت و همراهی «سازمان­هنری­رسانه­ای اوج» و  «سپاه انصارالمهدی استان زنجان» به تهیه و تولید این اثر پرداخته­اند.

,

وی افزود: علاقمندان می­توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع­رسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه نمایند.

, www.mohanna.ir,

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان اینکه نمایش فصل شیدایی پروژه عظیم به حساب می آید و رکورددار تماشاگر در میان نمایش های ایران است،افزود: این برنامه فاخر تاکنون در 22 استان کشور اجرا شده است. ابوالفضل طهماسبی از دستگاههای اجرایی استان خواست با کمکهای خود در کمیته های گوناگون نقش فعالی در اجرای این پروژه داشته باشند.

,

وی افزود :نمایش فصل شیدایی از 5 تا 14 مرداد به مدت 10 شب در محل بازار روز زنجان با شرکت 200 هنرور برگزار می شود.

,

این مسئول بیان داشت: نمایش بزرگ فصل شیدایی بیانگر تاریخ مبارزات مسلمانان از صدر اسلام تاکنون از جمله هبوط حضرت آدم (ع) ورود کاروان امام رضا (ع) و حدیث سلسله الذهب، شهادت حضرت علی (ع)، شهادت حضرت رقیه (س)، شهادت حضرت زهرا (س)، واقعه کربلا، واقعه غدیر و ظهور منجی موعود است.

,

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: بازسازی یکی از عملیاتهای دفاع مقدس  که رزمندگان استان زنجان در آن حاضر بوده اند نیز از دیگر بخش های این نمایش خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه