اخبار داغ

سیل انتقاد از عمل نماینده شیروان؛

واکنش توئیتری به اقدام عجیب نماینده مجلس

واکنش توئیتری به اقدام عجیب نماینده مجلس
کاربران فضای مجازی خراسان شمالی بعد از انتشارخبر بوسه نماینده شیروان بر عکس وزیر کشور در رسانه های استان، سیل انتقاد از این عمل نماینده شیروان با هشتگ "بوسه حقارت" در فضای توییتر استان منتشر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصراترک، عبدالرضا عزیزی، نماینده شیروان روز گذشته در بجنورد در حضور وزیر کشور، تصویر وی را در برابر همه حاضران که دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای خراسان شمالی بودند بوسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از , عصراترک, عصراترک, ، عبدالرضا عزیزی، نماینده شیروان روز گذشته در بجنورد در حضور وزیر کشور، تصویر وی را در برابر همه حاضران که دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای خراسان شمالی بودند بوسید.,

کاربران فضای مجازی خراسان شمالی بعد از انتشار این خبر در رسانه های استان، سیل انتقاد از این عمل نماینده شیروان با هشتگ "بوسه حقارت" در فضای توییتر استان منتشر کردند.

,

برخی از فعالان فضای مجازی این اقدام نماینده شیروان را با بوسه سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی بر دستان یک کارگر مقایسه کرده و تفاوت های هر دو اقدام را برشمردند.

,

در زیر تعدادی از این پست ها که برخی به مقایسه این دو حرکت پرداختند مشاهده می کنید:

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه