اخبار داغ

به دلیل افزایش قیمت

دو شرکت هواپیمایی داخلی پروازهای بوشهر به تهران را تحریم کردند

دو شرکت هواپیمایی داخلی پروازهای بوشهر به تهران را تحریم کردند
مدیر روابط عمومی فرودگاه های استان بوشهر گفت: 2 شرکت درهفته جاری بدون هماهنگی پروازهای خود را دراین مسیر لغو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در روزهای گذشته خبری در خصوص گرانی بلیط پرواز های بوشهر به تهران و بلعکس در شبکه های اجتماعی منتشر شد که واکنش هایی توسط شهروندان و فعالین اجتماعی و اقتصادی در فضای مجازی استان در پی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 درهفته جاری انتشار تصویر بلیت تهران-بوشهر با مبلغ 15 میلیون و 852 هزار و240 ریال در فضای مجازی با بازتاب گسترده ای فضای خبری استان کشورهمراه شد.

,

برخی از مسئولین محلی گرانی بلیط پروازهای داخلی را این گونه اعلام کردند و افزودند: استان بوشهر هیچ نقشی در تعیین نرخ بلیط های هواپیمایی ندارد و همه تصمیمات از مرکز ابلاغ و اجرا می شود.

,

این اتفاق در حالی رخ داد که شرکت هواپیمایی تابان 10 پرواز رفت و برگشت و آتا 6 پرواز رفت و برگشت درمسیر تهران - بوشهر داشتند این 2 شرکت درهفته جاری بدون هماهنگی پروازهای خود را دراین مسیر لغو کردند.

رضا معمار مدیر روابط عمومی فرودگاه های استان بوشهر در گفت و گو با رسانه های محلی استان بوشهر با اشاره به افزایش نرخ بلیط های پرواز های بوشهر به تهران، اظهار کرد:  اداره کل فرودگاه های استان بوشهر اکنون درحال پیگیری و رایزنی از طریق سازمان هواپیمایی کشوری برای برقراری و افزایش پروازهای جایگزین و متعادل کردن قیمت ها در این مسیراست.

معمار اظهارداشت: 70 درصد پروازهای فرودگاه بوشهر در مسیر بوشهر- تهران و بالعکس انجام می گیرد که با توجه به لغو پروازهای شرکت تابان و آتا اکنون هرهفته 48 پرواز در مسیر رفت و برگشت تهران - بوشهر انجام می شود.

معمار ادامه داد: تهران، اصفهان، مشهد، کیش و جزیره خارگ پنج مقصد پروازی فرودگاه بوشهر هستند که این پروازها توسط شرکت های هواپیمایی کارون، زاگرس، آسمان، قشم ایر، ماهان، ایران ایرتور صورت می گیرد.

,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه