اخبار داغ

ترور روحانیت نشان از کینه عمیق دشمن از دژهای مستحکم انقلاب است/هجمه علیه روحانیت در فضای حقیقی و مجازی به مرحله ترور رسیده است

ترور روحانیت نشان از کینه عمیق دشمن از دژهای مستحکم انقلاب است/هجمه علیه روحانیت در فضای حقیقی و مجازی به مرحله ترور رسیده است
وقتی می بینیم که هجمه علیه روحانیت در فضای حقیقی و مجازی به مرحله ترور رسیده است،در واقع نشانه این است که روحانیون دژهای مستحکم انقلاب و اسلام بوده و دشمن در صدد وارد کردن ضربه کاری به این قشر مجاهد و مدافع نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بهمئی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آوای ماغر به ترور کور امام جمعه شهر کارزون واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

حجت الاسلام علی مجاهدی نسب با تبریک و تسلیت شهادت حجت الاسلام خرسند، تصریح کرد:روحانیت و حوزه در تمامی دوران همیشه در کنار مردم و با مردم بوده و خواهند بود و بروز چنین حوادثی هرگز از عزم راسخ روحانیون برای دفاع از مردم نمی کاهد.

,

وی گفت:در واقع وجه تمایز ویژگی شاخص روحانیت تشیع این است که در همه صحنه های انقلاب به تبعیت از مولا و مقتدایشان امیرالمونین به صورت عملی حضور دارند.

,

حجت الاسلام مجاهدینسب  افزود:نمونه بارز حضور روحانیت را باید در جبهه های حق علیه باطل در 8 سال دفاع مقدس دید که میانگین حضور قشر روحانیت 12 برابر بیشتر از سایر اقشار بود و در این راستا عزیزان روحانی زیادی در کسوت فرماندهی لشکر، تک تیرانداز، فیلمبردار،صافکار و غواص در جنگ مشارکت داشتند.

,

وی گفت:این قشر مظلوم نه تنها در دوران جنگ، بلکه در تمامی حوادث طبیعی و اجتماعی در سطح منطقه ای و ملی به عنوان بخشی تاثیرگذار از جامعه مشارکت فعال دارند.

,

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بهمئی خاطرنشان کرد:در تاریخ معاصر ایران اسلامی در وقایع مهمی مانند جنبش ملی ملی شدن صنعت نفت،نهضت تنباکو، انقلاب مشروطه و انقلاب ایران در سال 57 نقش روحانیت بی بدیل و تاثیر گذار بود.

,

حجت الاسلام مجاهدی نسب  ادامه داد:روحانیت در تاریخ پرافتخار خود همواره در راستای حمایت از مردم و دین خطر پذیر بوده و در این مسیر در طول تاریخ شهدای زیادی تقدیم کرد.

,

وی تصریح کرد:امروز ابن ملجم دیگری در لیالی قدر با ترور امام جمعه مظلوم کازرون نقشه شوم و شیطانی دیگر علیه روحانیت را عملی کرد تا صدایی که کاشف راز و رمز مردمی ولایتمدار و خداجو بود، را خاموش کند.

,

حجت الاسلام مجاهدی نسب  افزود:امروز که اهریمنان و خائنان با تمام توان دین و فرهنگ ناب محمدی و تشیع را هدف قرار دادند، بر همه ما واجب و لازم است که در کنار سایر اقشار از کیان اسلام دفاع کنیم.

,

وی گفت:امام جمعه ای که در واقع ملجأ مردم در گرفتاری و قلب قرارگاه فرهنگی یک شهر بود در اقدامی کورکورانه به شهدای ترور دوست خود شهیدان خلیلی، طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر و طلبه مظلوم همدانی،شهید قاسمی که در سال های اخیر توسط کوردلان منافق به شهادت رسیدند، پیوست.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بهمئی تصریح کرد:وقتی می بینیم که هجمه علیه روحانیت در فضای حقیقی و مجازی به مرحله ترور رسیده است،در واقع نشانه این است که روحانیون دژهای مستحکم انقلاب و اسلام بوده و دشمن در صدد وارد کردن ضربه کاری به این قشر مجاهد و مدافع نظام است.

,

حجت الاسلام مجاهدی نسب  در پایان بار دیگر با محکوم کردن ترور امام جمعه شهر کازرون، از مسئولان قضایی کشور خواست تا نسبت به پیگیری دقیق این حادثه و برخورد قاطع با عامل یا عاملان شهادت حجت الاسلام خرسند اقدام کنند.

,

به گزارش پایگاه خبری آوای ماغر؛سحرگاه امروز امام جمعه کازرون با سلاح سرد ترور شد وی متولد سال ۴۶ در شهرستان کازرون بود و قاتل ایشان که یک عکاس است،ظهر امروز دستگیر شد.

, آوای ماغر,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه