اخبار داغ

راهپیمایی روز قدس موجب تقویت جبهه مقاومت است

راهپیمایی روز قدس موجب تقویت جبهه مقاومت است
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس ضمن دعوت مردم به راهپیمایی روز قدس گفت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی حمایت خود را از جبهه مقاومت فلسطین اعلام می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی مرادی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی قدس خبر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرموند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و همچنین ضمن تاکید بر اهمیت راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مسلمین جهان باید برای آزادسازی قدس شریف، بسیج باشند و برای محقق شدن این امر خطیر و سرنوشت ساز تمام توان خود را مصروف بدارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر , قدس خبر,

وی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی بنا به وعده قرآن "جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا"، محکوم به زوال است که مقدمات آن توسط اعمال و کردار مسلمانان جهان محقق خواهد شد. ملت آزادی خواه ایران همواره فریادهای خود را علیه غاصبان و ظالمان و مستکبران خواهد کشید و لرزه بر اندام آنها می اندازد لذا از همه آحاد ملت ایران می خواهیم که با حضور پر شور و اثرگذار خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان و عوامل استکبار جهانی بزنند.
قرآن کریم می فرماید: مؤمنان در هیچ مکانی که کافران را به خشم آورد قدم نمی گذارند مگر اینکه در ازای هر قدم آنها عملی صالح برایشان نوشته شود.

,
,

سرپرست اداره سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: در مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی از گروه های هدف، تمام فعالان فرهنگی، موسسات قرآنی، روحانیون مستقر، هیات مذهبی، مداحان اهل بیت (ع)، اقشار تاثیر گذار، بانوان فرهیخته و از همه عزیزان و آحاد مردم مؤمن شهرستان قدس می خواهیم که به صورت مدیریت شده و پرشور حضور داشته باشند.

,

وی بیان داشت: اقدام اخیرا دولت ایالت متحده آمریکا که سفارت خود را به بیت القدس انتقال داده است و متاسفانه بعضی از کشور های حوزه خلیج فارس هم در این مورد سکوت کرده اند نشانگر پلیدی فکر و نیت این شیطان بزرگ است که همواره مورد حمایت رژیم منحوس صهیونیستی بوده است.

,

وی گفت: هر ساله حضور پر شکوهتری با یاری خدا در روز راهپیمایی قدس داشته و خواهیم داشت و نامگذاری روز قدس که ابتکاری از سوی حضرت امام خمینی(ره) بود، نقطه عطف در جبهه مقاومت است. در شهرستان قدس به دلیل هم نام بودن با قدس شریف انتظار می رود که این حضور هر چه پرشکوهتر برگزار شود.

,

حجت السلام و المسلمین مرادی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس از ساعت 11 صبح با تجمع همه اقشار و گروه ها و مردم همیشه در صحنه و ولایی از میدان قدس شروع و به مصلی نماز جمعه که سنگر ایمان و تقواست، ادامه خواهد داشت. نتیجه این راهپیمایی آزادی فلسطین خواهد بود و این حمایت‌ها موجب تقویت جبهه مقاومت می شود و نتیجه خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه