اخبار داغ

در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان:

ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور مردم در راه پیمایی روز قدس تقدیر کردند

ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور مردم در راه پیمایی روز قدس تقدیر کردند
ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس ضمن تقدیر از حضور پر شکوه مردم استان در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر پایبندی و ایستادگی نسبت به آرمانهای امام راحل (ره) تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ا ئمه جمعه چهارمحال و بختیاری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به مناسبت روز قدس ضمن تقدیر از حضور پر شکوه مردم استان در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر پایبندی و ایستادگی نسبت به آرمانهای امام راحل (ره) تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 

,

امروز خانه صهیونسیت‌ها از خانه عنکبوت سست‌تر است/ مسئولان مراقب استحاله دشمن باشند

, امروز خانه صهیونسیت‌ها از خانه عنکبوت سست‌تر است/ مسئولان مراقب استحاله دشمن باشند,

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس و با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام راحل گفت : انقلاب اسلامی ایران باعث بیداری جهان اسلام شده است.

,

حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: امام راحل بیداری و بصیرت را در ایران ایجاد کردند، انقلاب باعث بیداری جهانی ایجاد کرده است.

به گفته وی، دستاوردهای انقلاب و امام، کتاب‌های مهمی می‌شود و راهی که امام جلوی پای ما گذاشت راه نورانی و سعادت بشری است که همه انبیاء در پی آن بودند که این راه ماندنی و تداوم یافتنی است و رویش‌های انقلاب اکنون زیاد است.

نماینده ولیه فقیه در استان با تأکید بر اینکه روز قدس تجلی جهاد قرآنی است، گفت: امروز خانه صهیونسیت‌ها از خانه عنکبوت سست‌تر است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: سلاح‌های نظامی و گنبد آهنین اسرائیل نتوانست از آن‌ها در برابر حملات مقاومت دفاع کند و همچنین مردم آن‌ها دلبستگی به اسرائیل ندارند.

,
,
,
,
,
,
,


وی  اضافه کرد: همین عدم دلبستگی موجب می‌شود با کوچکترین حمله و شلیک موشک تسلیم شوند تا مردم آن‌ها پا به فرار نگذارند و رسوا نشوند.

نکونام افزود: برای اینکه جلوی این رسوایی‌ها گرفته شود،رژیم جعلی صهیونیستی شروع به گفتن اراجیف می‌کند تا بتوانند چند روز بیشتر بر عمر این رژیم غاصب بیفزایند.
 
خطیب نمازجمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند جمهوری اسلامی را از پای دربیاورد، خاطرنشان کرد: دشمن تنها با استحاله می‌تواند کشور را از درون به فساد مبتلا کند.

وی بیان کرد: مصرف دخانیات و موادمخدر، بدپوشی، بی‌حجابی، نبود لباس مناسب در بازار برای بانوان محجبه، رشوه، پارتی، گران‌فروشی و ترویج بی‌حیایی نمونه‌هایی از استحاله و فساد در کشور است.

نکونام با بیان اینکه مسؤولان و متولیان فرهنگی باید مراقب استحاله باشند، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم نان به نرخ‌ روزخورها نورچشمی باشند، امروز عده‌ای در تلاشند در پی شادی گناه‌آلود باشند و شاهدیم که دیگران نهی از منکر امتناع می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه رحم و انصاف از بازار رخت بسته است‌، تصریح کرد: برای جلوگیری از رخنه فساد در لایه‌های مختلف جامعه باید هشدار داد.

وی زنده نگه داشتن یاد امام خمینی(ره) را لازمه حفظ صلابت جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: نباید اجازه دهیم فساد جلوی رونق انقلاب را بگیرد، ماندگاری جامعه اسلامی در گرو سلامت ایمانی است؛ اما رویش‌های انقلاب در این 40 سال را نباید نادیده بگیریم و همچنین باید مراقب باشیم فساد موجب ریزش نشود.

امام جمعه شهرکرد در پایان با اشاره به رحلت امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم رهبری، عنوان کرد: امروز چشم اصحاب دانش به دهان مقام معظم رهبری دوخته شده است تا منویات ایشان را ره توشه راه خود قرار دهند و  همچنین ایشان همچون خورشیدی در جهان می‌درخشند و روشنایی می‌بخشند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

امام جمعه لردگان، حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس را یک حرکت دینی دانستند نه احساسی و سیاسی

, امام جمعه لردگان، حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس را یک حرکت دینی دانستند نه احساسی و سیاسی,

حجت الاسلام و مسلمین سید مهدی تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه اول نماز جمعه این هفته خود و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت نموده اند با اشاره به بیانات امام علی علیه السلام می فرمایند: تقوا پیشه کنید در راستای آنچه خداوند امر فرموده است از گناه پرهیز کنید و آماده آنچه خداوند استحقاق کرده باشید و خود را برای قیامت آماده کنید.
  وی در ادامه خطبه اول به روز قدس و حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس وظیفه حضور مردم در این روز را بر اساس باورهای اعتقادی و دینی دانستند و این حرکت را دینی دانست نه احساسی و سیاسی.

امام جمعه لردگان گفت: حمایت مظلوم در باور اعتقادی همه ما مسلمانان است و شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت عملی از مظلومان که در سرزمین خودشان مورد ظلم واقع شدند.

 ایشان بنابرفرموده امام علی علیه السلام و سفارش به امام حسن علیه السلام فرمود: در برابر دشمن خصم باشید و یار و یاور مظلومان باشید حرکت و شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس را در راستای اجرای همین فرموده امام علی علیه السلام است .
 
ایشان در ادامه عنوان دانستند، اجر و ثواب عبادی مردم در راهپیمایی به حمایت از مظلوم و مردم فلسطین بهنام منتج به نابودی اسرائیل و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها خواهد شد.

 تاج زاد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به باز بودن درهای رحمت الهی در ماه مبارک رمضان در فرصت باقی مانده از این ماه پر خیر و برکت اشاره نمود و خاطرنشان کرد همه ما می بایست از این فرصت باقی‌مانده تا پایان ماه مبارک رمضان نهایت استفاده معنوی را برده و از درگاه خداوند برای خود و اموات طلب مغفرت و رحمت نماییم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


 ایشان به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط امام راحل به نام روز قدس اشاره کردند و عنوان دانستند این نام گذاری هوشمندانه و خداپسندانه باعث شده ملت‌های مسلمان حامی مظلوم بیدار شوند.

وی شرایط کنونی جهان اسلام و موضع منفعلانه و خیات کارانه بعضی از سران کشورهای اسلامی در جهت موضوع معامله قرن را در راه محکومیت حرکات مقاومتی فلسطینیان دانست.
 
امام جمعه لردگان،اهمیت روز قدس را در جهت سرکوب رژیم صهیونیستی لازم و ضروری دانست و عنوان دانستند  مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هیچ گاه نباید به فراموشی سپرده شود.
 
وی، همراهی و کمک مسلمانان و کنار فلسطین بودن را در جهت نابودی و محو اسرائیل خواستار شد.

,
,
,
,
,
,
,
,


 ایشان بنا به فرموده مقام معظم رهبری مسئله فلسطین را مسئله مهم جهان اسلام دانست و حمایت‌های همه جانبه ملت‌های مسلمان را خواستار شدند .
 
خطیب جمعه لردگان به رحلت جانسوزامام خمینی(ره) اشاره کردند و خاطر نشان کرد حضرت امام (ره) فردی قاطع ، هوشیار و حامی مظلومان بودند و امام روح عزت و خودباوری را به جامعه و ملت ایران ارزانی دانست
 
تاج زاد گفت: در سایه رهبری امام خمینی(ره)  عزت و پیشرفت های متعدد علمی و خودباوری حاصل شد و شعار نه غربی و شرقی چاره‌ جویی نظام ما نیست و تنها در سایه وحدت کلمه همه پیشرفت ها به دست می آید.

,
,
,
,
,
,


ایشان، همچنین منویات مقام معظم رهبری را در راستای منویات حضرت امام دانستند و رهبر حکیمانه را عامل پیروزی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی دانست.
 
وی درپایان به سالروز شهادت شهدای ۱۵ خرداد اشاره کردند و یاد و خاطره ی آنها را گرامی می دانستند ایشان همچنین به شهادت امام جمعه کازرون در سحرگاه ۲۳ رمضان امسال اشاره کردند و یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی دانستند.

,
,
,
,

 

,

امروز هم آمدند تا به دنیا ثابت کنند هنوز سر آرمان‌های خود هستند

, امروز هم آمدند تا به دنیا ثابت کنند هنوز سر آرمان‌های خود هستند,

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: هفت دهه می‌گذرد این هفت دهه، هفت دهه فاجعه‌بار است که سرزمین فلسطین غصب شد، قبله اول مسلمانان غصب شد و مورد بی‌حرمتی دشمنان قرار گرفت.

وی افزود: اگر بخواهیم عوامل این‌ها را بررسی کنیم در رأس آن دولت انگلیس است، مجال نیست به تمام تاریخچه آنچه اتفاق افتاد انگلیس و بعد هم دولت‌های مستکبر دست در دست هم گذاشته‌اند و چنین فاجعه‌ای را برای مردم فلسطین رقم زدند

وی بیان داشت: از آن روز که این اتفاق افتاده تاکنون فجایعی گذشته بر مردم مظلوم فلسطین، حوادث صبرا و شکیبا و ده‌ها حادثه ازاین‌دست چه تعداد به شهادت رسیده‌اند چه تعداد آواره شدند، از خانه و کاشانه‌شان رانده شدن که خدا می‌داند.

وی عنوان داشت: متأسفانه سازمان‌های بین‌المللی هم سکوتی مرگبار داشتند همراهی نکردند، همکاری در این زمینه نکردند، آن سال‌های اولیه چند کشور عربی خواستند اقدامی بکنند نه‌تنها کمکی نتوانستند به فلسطین بکنند به خاطر همکاری آمریکا، همکاری انگلیس و فرانسه با رژیم خبیث اسرائیل نه‌تنها کمکی به فلسطینیان نکردند ارتششان شکست خورد و بخشی از سرزمینشان را هم از دست دادند، این شرایطی بود که آن روز اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، جان تازه‌ای گرفتند اما چون فکرشان و نگاهشان و دیدشان فکر دینی و اسلامی نبود باز افول کردند و یک جریان انحرافی به وجود آمد که این جریان انحرافی هم چنان به آرمان‌های فلسطین ضربه وارد می‌کند این شرایطی است که متأسفانه بر فلسطین گذشته و وضعیت ناگواری است که بر مردم فلسطین گذشته است.

وی در ادامه بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این انقلاب به رهبری آن قائد بزرگ حضرت روح‌الله سفارت اسرائیل بسته شد، سفارت فلسطین مستقر شد و اعلام شد و امام با فریاد رسا اعلام کردند این غده سرطانی باید از منطقه از بین برود، و بعد روزی را به‌عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند که چند دهه از این حرکت بزرگ و مقدس می‌گذرد

امام‌جمعه فارسان گفت: همین‌جا لازم می‌دانم تشکر کنم از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسئولین محترم از حضور شما مردم عزیز که به خیابان‌ها امروز آمدید و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادید و امروز هم به عشق امام به عشق اسلام به عشق انقلاب و مکتب با زبان روزه آمدید تا بیان کنید به دنیا، به ترامپ بگویند ما هنوز بر سر آرمان هامون هستیم و دست از آرمان هامون برنمی‌داریم.

وی افزود: ملت فلسطین امروز به اعتمادبه‌نفس رسیده است، دیدید آن توطئه‌ای که در سال گذشته راه انداخته‌اند و آمریکا سفارتش را به بیت‌المقدس منتقل کرد، چه تعداد به خیابان‌ها رفتند به‌عنوان روز بازگشت ما به خانه و کاشانه‌مان باید برگردیم، چه تعداد شهید دادند چه تعداد مجروح دادند.

وی در پایان گفت: امروز دشمن در عرصه جنگ اقتصادی فشار روانی و عملی می‌خواهد جمهوری اسلامی را تحت منگنه قرار بدهد.

وی بیان داشت: آنچه هم مشکلات اقتصادی وجود دارد به خاطر بی‌تدبیری مسئولان است دشمن دستانش بسته است، ولی به فضل پروردگار عالم با رهبری داحیانه رهبر عزیز و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، خلف صالح آن امام راحل انشالله و همراهی شما مردم بصیر با رهبری عزیزمان خدشه‌ای همان‌گونه که در طول این چند سال وارد نشده، وارد نخواهد شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه