اخبار داغ

آنچه در خطبه های نمازجمعه استان مطرح شد:

طعنه جالب امام جمعه یاسوج به ارتجاع عرب؛ مورچه چیست که کله پاچه داشته باشد/آمریکا نکن کاری که باز آید پشیمانی

طعنه جالب امام جمعه یاسوج به ارتجاع عرب؛ مورچه چیست که کله پاچه داشته باشد/آمریکا نکن کاری که باز آید پشیمانی
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

 

,

 

,

خطیب حمعه یاسوج: مورچه چیست که کله پاچه داشته باشد/آمریکا نکن کاری که باز آید پشیمانی

, خطیب حمعه یاسوج: مورچه چیست که کله پاچه داشته باشد/آمریکا نکن کاری که باز آید پشیمانی, خطیب حمعه یاسوج: مورچه چیست که کله پاچه داشته باشد/آمریکا نکن کاری که باز آید پشیمانی,

امام جمعه یاسوج در خطبه های اول نماز عبادی سیاسی اولین جمعه بعد از ماه مبارک رمضان ضمن توصیه مردم به رعایت تقوا و‌دوری از انحراف و معصیت با اشاره به سخنی از امام علی (ع) در خصوص تقوا و پاکی گفت: تقوا قلعه ای مستحکم ودژی محکم است که انسان به آن پناه ببرد انسانی که احساس خطر می کند به دنبال یک پناهگاه محکم می گردد تقوا برای انسان چنین پناهگاهی است کسی که خودش را در پناه تقوا قرار دهد در یک دژ محکم قرار دارد سعی کنیم بعد از یک ماه ریاضت و روزه داری و اطاعت ذخیره ای که داشتیم را از بین نبریم شیطان در ماه رمضان محبوس است درهای جهنم بسته و بهشت باز است سعی کنیم دوباره شیطان بر ما پیروز نشود درهای جهنم باز و درهای بهشت بسته نشود.

, .,

 

,

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: امسال با وجود خسارت های سیل اما برکات باران مخصوصا در کشاورزی کم سابقه بود و پیش بینی می شود درآمد کشاورزی ما بیش از سال های گذشته باشد سعی کنیم زکات خود را پرداخت کنیم .

,

 

,

وی گفت: کسانی که بدهکار هستند و برای زندگی شان هزینه کردند و قرض کردند باید از زکات به آنها داده شود دوران قدیم که برده بود قسمتی از زکات را برای آزادی بردگان می دادند.

,

 

,

 امام جمعه یاسوج  در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه گفت: یکی از نکاتی که این روزها کشورهای مرتجع عرب به رهبری ال سعود یهودی نژاد و ظاهر مسلمان، که پادشاه آنها خود را خادم الحرمین شرفین می نامند در حقیقت خائن الحرمین هستند آنها جلسه گذاشتند و گفتند حاضریم با چند شرط با ایران مذاکره کنیم ترامپ هم خط تلفن داد آنها نیز به تقلید ترامپ خط تلفن دادند حرف گنده تر از دهنشان زدند شیوخ مرتجع که مثل قورباغه دندان دراوردند اینها اینقدر پست هستند که در تمام زمینه ها مقلد آمریکا هستند.

, .,

 

,

وی افزود: ما به ارباب شما اهمیت نمی دهیم شما دیگر چه موجوداتی هستید، مورچه چیست که کله پاچه داشته باشد؛ نتوانستید یمن را شکست دهید آن وقت برای ایران شرط تعیین می کنید این پیراهن برای شما بزرگ است.

,

 

,

حسینی گفت: حرف خوب و سخن صریح و قاطع رهبر حزب الله لبنان گفت: ترامپ حواسش را جمع کند و کاری نکند همه منافعش از بین برود و اسراییل و آل سعود ضربه بخورد ایران سدی فولادی و کوهی استوار است دفاع ایران اسلامی را در هشت سال دفاع مقدس دنیا دید با هفتاد کشور مقابله کرد ایران حالا خیلی قوی تر از ایران دوران دفاع مقدس است با ایران نمی شود بازی کرد و آسان نیست؛ در سوریه چه کردید؟ جنایت کردید، هیچ‌چیزی گیرتان نخواهد آمد محور مخالف شما ایران است ایران بیشه شیران مهد دلیران و پیرو امیرالمومنین است اینها هرگز تسلیم زورگویی نشده اند و نخواهند شد.

, .,

 

,

امام جمعه یاسوج گفت: امسال همه روز قدس را دیدند با شکوه تر از سال پیش با شعارهای کوبنده تر از سال های قبل بود شعار مرگ هم برای شما کم است.

,

 

,

وی تاکیدکرد: محور استقامت ایران است آمریکا نکن کاری که باز آید پشیمانی، آمریکا پا را از گلیم خودت درازتر نکن؛ ایران بیدی نیست با این بادها بلرزد.

,

 

,

حسینی گفت: چهل سال تجربه شد هر ترفندی زدید موفق نشدید، روز قدس امسال به دلیل معامله قرن پر شورتر از گذشته شد اگر شیوخ عرب عرضه داشتند و کاره ای بودند از تحقیرهای آمریکا باید سرشان به زیر باشد و دست و پای ایران را ببوسند چه کسی فکر می کرد کشوری در مقابل آمریکا بایستند رهبر انقلاب بر مسأله  استقامت تاکید داشتند.

, .,

 

,

خطیب جمعه مرکز استان گفت: ملت ایران از امریکا  و گنده تر از آن هم نخواهد ترسید و در مقابل دشمن می ایستد؛ ۱۲۰کشور در روز قدس مرگ بر آمریکا و اسراییل گفتند حتی در خود آمریکا مرگ بر آمریکا گفتند.

, .,

 

,

وی تاکیدکرد: امام( ره) پیش بینی هایی داشتند بنابراین ایرانی که می‌تواند در چهل سال با تمام گرفتاری ها و تهدیدها و تحریم ها بایستد ۱۲۱کشور همراه دارد منافع آمریکا در خطر است معنویت در آمریکا وجود ندارد .

, .,

 

,

حسینی گفت: ترامپ به چندین کشور متوسل شد و به ژاپن، سوییس، آلمان، پاکستان و عراق التماس کرد کاری کنید ایران حاضر به مذاکره شود می‌خواهد بوسیله اینها بگوید دیدید ایران را تسلیم کردیم و حاضر شد مذاکره کند.

,

خطیب جمعه یاسوج گفت: مگر اینکه خواب ببینید هرگز خواب شما هم تعبیر نخواهد شد مذاکره با آمریکا هرگز انجام نمی شود جز مرگ بر آمریکا مذاکره دیگری در کار نیست.

,

 

,

**********************

,

خطیب جمعه لنده:  پیش شرط های اروپا و امریکا را قبول نداریم 

, خطیب جمعه لنده:  پیش شرط های اروپا و امریکا را قبول نداریم  , خطیب جمعه لنده:  پیش شرط های اروپا و امریکا را قبول نداریم  ,


حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به مناسبت های مهم این هفته گفت:  سازش ناپذیری در مقابل دشمنان مهمترین رمز پیروزی انقلاب و شاهرگ سیطره مباره با امریکا است.
 

,
,
,

وی افزود:باید با موانع و مشکلات مبارزه کرد که باید وسط کار از انحراف و سازش با امریکا جلوگیری کرد و این درحالی است که امام به ما یاداد که باید در مقابل دشمن ایستاد.
 

,
,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: ملت ما در طول حیات انقلاب مسیر نه به امریکا را آموخته و هرگز در برابر دشمنان سرتعظیم فرو نیاورده است که در همین مسئله برجام ماهیت دشمنان برای ملت رو شده است.
 

,
,

محمودی اصل اظهارکرد: مقام معظم رهبری در طول مذاکرات همواره به بدعهدی امریکایی ها تاکیدداشته و بدعهدی اروپایی ها هم فرمودند که خوش بین نیستند.

,


وی گفت:ملت ما پیش شرط های اروپایی ها و امریکایی ها را هرگز قبول نداشته است و قراره است واسطه هایی نیز برای زمینه سازی و میانجگری بین این و امریکا صورت گیرد که کوتاه امدن از مواضع خود نوعی حربه است که با این وجود نیز نتیجه مقاومت ما است.
 

,
,
,

خطیب جمعه لنده تاکیدکرد: تصمیم و فکر و اندیشه ما همان راه و اندیشه امام خمینی(ره) است و اگر می خواهیم موفق باشیم باید در خط امام و رهبری قدم برداریم و هرکجا براساس میل دشمن کوتاه امدیم متحمل شکست های مهمی شده ایم.
 

,
,

محمودی اصل گفت:اگر از همان ابتدا به توصیه های مقام معظم رهبری و رونق علم و دانش افزایی صورت می گرفت امروز شاهد این همه مشکلات نبودیم وداگر تصمیم گیرندگان ما در دولت و مجلس به ان توجه می کردند فضای کسب و کار بهتر می شد.
 

,
,

وی خاطرنشان کرد:هفدم خرداد سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان بود که دران زمان محرومیت استان ما دراوج خود بود که به برکت این سفر الحمداله امروز شاهد پیشرفت های زیادی هستیم.

خطیب جمعه این هفته لنده تاکیدکرد:برکات این سفر در حوزه های مختلف باعث پیوندی مهم بین مردم استان و رهبری شده است.
 

,
,
,
,

محمودی اصل گفت: سالروز تخریب حرم اهل بیت(ع)در قبرستان بقیع توسط وهابیت در عربستان که یکی از مهمترین آسیب های مهم جامعه بحث وجود خوارج در دین است که یک افت برای حکومت است.
 

,
,

وی درادامه تاکیدکرد: این کار نقشه خائنانه برای از بین بردن تاریخ اسلام است که در عربستان بیشتر این مکان ها را از بین بردند.
 

,
,

محمودی گفت: اگر هوشیاری شهدای مدافع حرم نبود حرم اهل بیت (ع) در جای جای کره زمین نابود می شد که این نقشه وهابیون نیز خنثی شده است.
 

,
,

امام جمعه لنده گفت:موضوع معامله قرن یک توطئه مهم در منطقه است که برخی از سران مرتجع عرب نیز جاده صاف کن این طرح درمنطقه هستند.

,

 

,

****************

,

خطیب جمعه بهمئی:قطعی 15ساعته مخابرات یک شهرستان 40هزار نفره قابل توجیه نیست/منطق مقاومت بهترین منطق مقابل نظام سلطه است

, خطیب جمعه بهمئی:قطعی 15ساعته مخابرات یک شهرستان 40هزار نفره قابل توجیه نیست/منطق مقاومت بهترین منطق مقابل نظام سلطه است, خطیب جمعه بهمئی:قطعی 15ساعته مخابرات یک شهرستان 40هزار نفره قابل توجیه نیست/منطق مقاومت بهترین منطق مقابل نظام سلطه است,


خطبه های امروز نماز جمعه شهر لیکک به امامت حجت الاسلام علی مجاهدی نسب قرائت شد.

,
,

 

,

حجت الاسلام مجاهدی نسب ابتدا با تأسی از آیات و احادیث،بر  لزوم رعایت حجاب و عفاف و غیرت مردان در حفظ حجاب زنان تاکید کرد.

,

 

,

حجت الاسلام مجاهدی نسب در فرازی دیگر از خطبه های امروز به افزایش اقتدار ایران اسلامی در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت:تمامی توان و اقتدار ایران در راستای بازدارنگی است.
امام جمعه موقت شهر لیکک خاطرنشان کرد:آمریکا و اسرائیل تلاش های زیادی کردند تا منطق مقاومت را سست کنند اما تجربه ثابت کرد که کشور هایی که مقابل نظام سلطه مقاومت کردند،پیروز شدند.

,
,

 

,

حجت الاسلام مجاهدی نسب در ادامه به مولفه های مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه اشاره کرد.

,

 

,

وی ادامه داد:رژیم پهلوی آمریکا را به سرسپردگی خود قبول کرد و با این تصور که می تواند با این کار سیاست های خود را در منطقه افزایش دهد اما این کار مه تنها منجر به نفوذ ایران در منطقه نشد،بلکه فروپاشی رژیم پهلوی را در بر داشت.

,

 

,

وی مورد دوم اعتماد به نظام سلطه را تسلیم شدن آل سعود مقابل آمریکا دانست و گفت:این در حالی است که آمریکا بیشترین توهین را به ال سعود دارد و بیشترین امتیاز مالی و نظامی را از این رژیم میگیرد.

,

 

,

امام جمعه موقت شهر لیکک افزود:در این راستا تعبیر خیانت قرن بهتر از بکارگیری معامله قرن است،چرا که هیچ حقی در این معامله برای مردم مظلوم فلسطین در نظر گرفته نشده است.

,

 

,

حجت الاسلام مجاهدی نسب در ادامه به فروپاشی حکومت قذافی در لیبی به عنوان یک حکومت دیگر سازشگر با آمریکا اشاره کرد.

,

 

,

وی با تاکید بر موفقیت منطق مقاومت در برابر نظام سلطه،گفت:در کشور ما هم در زمان اجرای برجام و کاهش مقاومت،خسارت های زیادی را متحمل شدیم.

,

 

,

حجت الاسلام مجاهدی نسبتصریح کرد:ما با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل(ره)،باید منطق مقاومت در برابر نظام سلطه را بیش از پیش افزایش دهیم.

,

 

,

وی با تقدیر از نهادها و هیئت های مذهبی و روحانیونی که در ماه مبارک رمضان برنامه های خوبی اجرا شد،گفت:اما گلایه ای نسبت به مسئولان دارم،قابل قبول نیست نیست آنتن دهی یک شهرستان 40هزار نفری 15ساعت قطع باشد؛از همین جا درخواست می کنیم که مسئولان مربوطه این مشکل را حل کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه