اخبار داغ

معاون استاندار زنجان خبر داد

درآمد 1000 میلیارد تومانی استان زنجان از محل فروش پسماندهای شهرک روی

درآمد 1000 میلیارد تومانی استان زنجان از محل فروش پسماندهای شهرک روی
معاون استاندار زنجان از درآمد 1000 میلیارد تومانی استان زنجان از محل فروش پسماندهای شهرک روی ‏خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز نیک سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه راه حلهای متعددی برای فروش پسماندهای شهرک روی وجود دارد، اظهار کرد: درآمدهای حاصل از فروش این پسماندها به درآمدهای استان اضافه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه طبق برآودهای احتمالی انجام شده 5 تا 8 میلیون تن پسماند در شهرک روی وجود دارد، ابراز کرد: پیش بینی می‌شود که از محل فروش حدود هشت میلیون تن پسماند روی 1000 میلیارد تومان درآمد عاید استان شود.

,

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه روستای مرصع به عنوان محل دپوی پسماندهای شهرک روی در نظر گرفته شده است، گفت: کارهای انتقال انجام شده و امیدواریم با یک استانداردهایی این کار به سرانجام برسد.

,

وی با اشاره به اینکه بحث ایمنی در انتقال پسماندها مورد تاکید است، تصریح کرد: پسماندهای شهرک روی همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی مردم تبدیل شده است.

,

نیک‌سرشت با بیان اینکه مدیریت ارشد استان به صورت جدی پیگیری تعیین تکلیف پسماندهای شهرک روی است، ادامه داد: طبق تاکید استاندار زنجان این پسماندها باید به نفع مردم تعیین تکلیف شود که ما نیز در این راستا مصمم هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه