اخبار داغ

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس :

مسئولین با تکیه بر مردم برای استقلال کشور برنامه ریزی کنند/ لزوم فعالیت قاطع بنگاه های اقتصادی جهت مقابله به تهدیدات دشمن

مسئولین با تکیه بر مردم برای استقلال کشور برنامه ریزی کنند/ لزوم فعالیت قاطع بنگاه های اقتصادی جهت مقابله به تهدیدات دشمن
حمزه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام راحل گفت:امیدواریم مسئولین بتوانند با پشت گرمی به ملت، مقاومت و ایستادگی بیشتر خود را ادامه دهند و برای استقلال هر چه بیشتر کشور برنامه ریزی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام راحل گفت: هنگامی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نقطه اوج برسد؛ نه آنکه دشمنی های دشمنان کم خواهد شد بلکه اقدامتشان بر علیه ما هیچ تأثیری نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه هدف گذاری ما باید قله اطمینان بخش که ما را مصون می دارد باشد تا بتوانیم در مقابل فشارهای دشمنان آن قله را فتح کنیم، عنوان کرد: در این راستا مردم، دولتمردان و احزاب و گروه های سیاسی وظایفی را به عهده دارند و باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

,

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه که تمامی گروه ها باید به آن اهمیت دهند، حفظ انسجام، وحدت و یکپارچگی در کشور است؛ احزاب سیاسی، صاحبان تریبون، مقامات اجرایی در قوای سه گانه باید جهت افزایش انسجام ملی اقدام کنیم.

,

این مقام مسئول  با بیان اینکه فشار دشمن علیه کشورمان مربوط به نفت، صنایع پیشرفته، احتیاجات غذایی و برخی از ملزومات زندگی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال جاری به عنوان رونق تولید نامگذاری شده است؛ لذا برای کاهش فشارهای معیشتی تمامی بنگاه های اقتصادی بایدفعالیت کنند تا تهدیدات دشمن نتواند علیه ما تأثیر داشته باشد.

,

حمزه با اشاره به اینکه همزمان با بخش های اقتصادی، گمرکات، مسئولین مبارزه با قاچاق و فساد باید در کشور فعال شوند، عنوان کرد: در این راستا باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم شاهد تولید مفید، موثر و پر رونقی در کشور باشیم و فشار دشمن را خنثی کنیم.

,

وی گفت: نقش قوه مقننه در کشور برای قانون گذاری مسائلی که عنوان شد مشخص است؛ قوه قضائیه نیز باید در خصوص فسادها و ویژه خوارهای موجود که توسط برخی افراد فرصت طلب ایجاد می شود برخورد کامل و قاطع داشته باشد و از سوی دیگر دستگاه های اجرایی باید در چهارچوب قوانین تبیین شده عمل کنند تا بتوانیم خودمان را از لحاظ اقتصادی تأمین کنیم.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در زمینه نفت باید اقتصادمان را از وابستگی به آن جدا کنیم، تصریح کرد: حال که فشار دشمن به جمهوری اسلامی ایران به این نقطه رسیده است خوب است که در صنایع وابسته به نفت پیش برویم و با استفاده از پتانسیل های دانشگاهی به سمت خودکفائی در تأمین ملزومات و موارد وابسته به نفت حرکت کنیم.

,

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  در راستا خودکفائی از ظرفیت های تحقیقاتی و پژوهشی در کشور برای تهیه ملزومات مورد نیاز می توان استفاده کرد؛ اما نه به این صورت که نفت را استخراج و سپس خام فروشی کنیم؛  بلکه به نفت به عنوان یک سرمایه در کشور نگاه شود.

,

حمزه افزود: خداوند نفت این نعمت خدادادی را در اختیار ما قرار داده است و ما می توانیم آن را به کالای با ارزش افزوده بالاتر تبدیل و در امور سرمایه گذاری از آن استفاده کنیم و آن بخشی را هم که می توانیم به صورت خام فروشی به فروش برسانیم از آن به عنوان سرمایه گذاری استفاده کنیم نه به عنوان هزینه های جاری در بودجه مان.

,

این مقام مسئول تأکید کرد: در آینده با تدابیری که قوای سه گانه اتخاذ می کند باید اقتصادمان را از نفت مستقل کنیم و به ویژه در این زمینه سازمان برنامه و بودجه نقش مهمی را دارد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم مسئولین بتوانند با پشت گرمی به ملت، مقاومت و ایستادگی بیشتر خود را ادامه دهند و برای استقلال هر چه بیشتر کشور برنامه ریزی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه