اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

مقاومت یعنی اجازه ندادن به لیبرال‌های داخلی فرصت‌طلب

مقاومت یعنی اجازه ندادن به لیبرال‌های داخلی فرصت‌طلب
یک تحلیل گر مسائل سیاسی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا تا به حال دستاوردی جز افزایش تحریم‌ها نداشته بر ضرورت مقاومت تاکید کرد و آنرا به معنای اجازه ندادن به لیبرال‌های داخلی فرصت‌طلب دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کرمی راد در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: از جمله آثار پربرکت مقاومت مردم حضور نخست وزیر ژاپن نزد مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین برای پیام رسانی رییس جمهور آمریکا است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تفکر رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین، ایستادگی محکم در برابر زیاده خواهی های آمریکا به مثابه آیه "فاستقم کما امرت" است تا جایی که سبب شده ایران اسلامی به عنوان محور مقاومت معاملات منطقه‌ای را برهم زند.

وی با اشاره به بیانات معظم له مبنی بر اینکه مذاکره با آدم دروغگو و بی صداقت خلاف عقل است و مذاکره با آمریکا تاکنون نتیجه ای جز تحریم و فشار بیشتر نداشته افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، تجربه خسارت محض برجام نباید تکرار شود.

کرمی با اشاره به تحقق پیش بینی های بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: در زمانی که دنیا به نظامی دو قطبی به رهبری اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده آمریکا تقسیم شده بود امام فرمود صدای خرد شدن استخوان سوسیالیسم و کمونیست شنیده می شود برهمین اساس هیئتی نزد گورباچف فرستادند که گویا صهیونیسم او را برای فروپاشی احاطه کرده بود و به اندرز امام راحل(ره) گوش نداد.

وی افزود: در این نظام دو قطبی که هر انقلابی می خواست به پیروزی برسد باید به بلوک غرب یا شرق وابسته می شد جز انقلاب اسلامی هیچ انقلاب دیگری نتوانست شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را سر دهد.

به گفته کرمی راد همچنین امام راحل(ره) سالها قبل فرمودند روزی خواهد آمد هیمنه استکبار جهانی فرو می‌ریزد اینک دیده می شود مردم یمن به تاسی از انقلاب اسلامی در مقابل رژیم وهابی-سلفی صهیونیسمی آل سعود که مجهز به سلاح های آمریکایی و تجهیزات اروپایی هستند مقاومت کرده اند و در لبنان و فلسطین هم مجاهدین از انقلاب اسلامی درس مقاومت گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب باید به انقلاب حضرت مهدی(عج) ملحق شود عنوان کرد: منطق مقاومت یعنی اجازه ندادن به لیبرال های داخلی فرصت طلب، یعنی روی کار آمدن دولت جوان حزب الهی و ایجاد تحول در مجلس و در نهایت گام برداشتن در مسیر گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری برای حفظ عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تبیین کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه