اخبار داغ

آیت الله علما:

توسعه زیر ساخت‌های کشاورزی از اصول مهم اقتصاد مقاومتی است

توسعه زیر ساخت‌های کشاورزی از اصول مهم اقتصاد مقاومتی است
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه توسعه زیر ساخت‌های کشاورزی را از اصول مهم اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مسئولان باید در این زمینه سعه صدر و تلاش مضاعف داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز شنبه در نشست با رئیس و جمعی از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه که بمناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد، بیان داشت: یکی از مهمترین ارکان اجرای اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی است که این سازمان باید همچون گذشته در توسعه کشاورزی و بخش‌های تابعه جهادی عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, بمناسبت,

وی گفت: جهاد از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات فراوانی را به این کشور و نظام تقدیم کرده است و در زمان جنگ این نهاد انقلابی دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظام و انقلاب دفاع کرده است و امروز نیز میدان فعالیت و جهادی برای این نهاد انقلابی بسیار وسیع است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز این سازمان باید با توجه به جنگ بزرگ اقتصادی علیه کشور نهایت تلاش و مدیریت را برای رونق بخشی و توسعه کشاورزی بکار بگیرد و بتواند علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی زمینه اشتغال جوانان را نیز فراهم کند.

, بکار,

وی بیان داشت: استان کرمانشاه استان بسیار مستعد جهت توسعه کشاورزی است و با وجود زمین‌های مستعد و آب فراوان باید توجه بیشتری برای توسعه این بخش در استان کرمانشاه بشود.

,

نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه هم در این نشست اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که روحیه جهادی را در سازمان حفظ و روز به روز تقویت کنیم چرا که با این روحیه می‌توان در جنگ اقتصادی بزرگی که علیه ملت شریف ایران شروع شده است ایستادگی و پیشرفت کرد.

,

وی افزود: این نهاد انقلابی ۱۲۵ شهید جهادگر، ۷۶ آزاده و ۳۲۵ جانباز را تقدیم این نظام کرده است و این خون‌های پاک سایه‌ای بر همه فعالیت‌های این سازمان انداخته است که روحیه جهادی و انقلابی را با همان قوت حفظ کنیم.

,

حاتمی در ادامه بیان داشت: این سازمان برنامه ۳ ساله‌ای برای توسعه و جهش بخش کشاورزی با اولویت مسئله اشتغال را با زحمات فراوان مسئولان و کارشناسان تدوین کرده است که انشالله تولیدات کشاورزی را در پایان این برنامه از ۴ میلیون تن به ۶ میلیون تن برسانیم.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه عنوان کرد: در پایان این برنامه زمینه اشتغال ۷۰ تا ۷۵ هزار نفر در استان مهیا شود و همچنین در این برنامه افزایش توانمندی همه تولید کنندگان نیز در نظر گرفته شده است.

,

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم این سازمان که همواره مورد تاکید نماینده ولی فقیه در استان بوده است، توسعه کشت زعفران در استان است که این سازمان پیرو این تاکیدات ۴ میلیارد تومان برای خرید بذر و در اختیار قرار دادن آن به کشاورزان بکار گرفته شده است.

,

حاتمی بیان داشت: امسال با لطف خداوند متعال مبنی بر بارش‌های فراوان و همچنین زحمات کشاورزان و همکاران جهاد کشاورزی تاکنون ۱۰۰ هزار تن گندم خریداری شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۵۱ هزار تن می‌باشد که نوید از سال خوب و پر برکتی را می‌دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه