اخبار داغ

آیت الله علما:

حضور خدام آستان قدس موجب ترویج فرهنگ رضوی می‌شود

حضور خدام آستان قدس موجب ترویج فرهنگ رضوی می‌شود
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور خدام آستان قدس در استان موجب برکت و نیز ترویج فرهنگ رضوی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه برگزاری جشن‌های "زیر سایه خورشید" در دهه کرامت ضمن اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: خداوند به رسولش فرمود ای پیامبر اعلام کن اجر و مزدیبرای ۲۳ سال رسالت و هدایت از شما نمی‌خواهم مگر اینکه محبت خودم و اهل بیت را از شما خواستارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید، افزود: لازم است در طول سال برنامه ریزی هایی برای چنین مراسم هایی داشته باشیم چرا که آثار و برکت این برنامه‌ها برای زنده نگهداشتن اسلام بسیار زیاد است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حضور پرچم امام رضا (ع) و خدام رضوی را در دهه کرامت، برکت برای استان دانست و خاطر نشان کرد: این پرچم چون منصوب به آل رسول (ص) و حضرت رضا (ع) است از نظر ما محترم و قابل احترام است.

,

وی ادامه داد: همین احترام به آل الله باعث هدایت، اسلامی بودن و بقا و استحکام کشور ما شده است.

,

آیت الله علما عنوان کرد: اسلام سرنخ‌های زیادی برای هدایت بشر دارد و باید از این سوژه‌ها برای پیشرفت و توسعه در همه امور استفاده کنیم.

,

وی تاکید کرد: دین خدا و اسلام با حفظ شعائر آن زنده است و در این خصوص در آیات قرآن خداوند اشاره فرمودند مکه را برای حفظ شعائر دین قرار دادم، لذا برگزاری چنین مراسم هایی باید در راستای حفظ این مهم به بهترین نحو اجرا شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه