اخبار داغ

ضدانقلاب دوباره روسیاه شد؛

هدیه ۵۵ میلیاردی به امام جمعه تکاب/ نماز جمعه فردا تکاب به روشنگری درباره جزئیات این ماجرا می پردازد

هدیه ۵۵ میلیاردی به امام جمعه تکاب/ نماز جمعه فردا تکاب به روشنگری درباره جزئیات این ماجرا می پردازد
طی روزهای گذشته نامه مربوط به اعطای ۵۵ میلیارد تومان هدیه از سوی معدن طلای زرشوران به امام جمعه تکاب در برخی کانال‌های ضدانقلاب و معاند نظام منتشر و باعث جلب توجه رسانه‌ها و اهالی این شهرستان به موضوع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، اوایل هفته جاری نامه‌ای از سوی شرکت ایمیدرو و با مهر محرمانه از سوی برخی کانال‌های ضدانقلاب و معاند نظام در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در محتوای آن اشاره‌ای به اعطای ۵۵ میلیارد تومان از سوی معدن طلای زرشوران تکاب به دفتر امام جمعه این شهرستان به منظور هزینه در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و مذهبی شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

این نامه در بخش زیادی از کانال‌های تلگرامی ضدانقلاب با تیترهای مختلف منتشر شد و به همین دلیل مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و به این ترتیب زمینه‌ساز سوءاستفاده هرچه بیشتر ضدانقلاب از این موضوع شد.

,

 

,

, ,

اما پس از گذشت چند روز و دامنه‌دار شدن ماجرا، اولین واکنش به موضوع از سوی نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت.

,

* نماینده مجلس: نامه جعلی است

, * نماینده مجلس: نامه جعلی است, * نماینده مجلس: نامه جعلی است,

«همایون هاشمی» روز سه‌شنبه و در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دولتی ایرنا، در رابطه با ماجرای نامه منتشر شده در رسانه‌های ضدانقلاب، این‌گونه عنوان کرد که تمامیت این نامه جعلی بوده و نباید به این موضوع هیچ‌گونه شکی وجود داشته باشد.

,

وی، همچنین در این گفت‌و‌گو با اشاره به تلاش ضدانقلاب برای نامناسب جلوه دادن چهره امام جمعه شهرستان، خواستار رسیدگی به موضوع از سوی مدیران ایمیدرو و معدن رزشوران شد.

,

* اعلام حمایت مجمع طلاب تکاب از امام جمعه

, * اعلام حمایت مجمع طلاب تکاب از امام جمعه, * اعلام حمایت مجمع طلاب تکاب از امام جمعه,

مجمع طلاب و فضلای تکاب نیز در بیانیه‌ای با اعلام حمایت قاطع از امام جمعه این شهرستان، چنین اقدامی از سوی ضدانقلاب را ناشی از اقدامات انقلابی حجت‌الاسلام و المسلمین برادری دانسته و بر این نکته تاکید کردند که «کم‌کاری عده‌ای و نگرانی از سرنوشت آینده‌شان، باعث شده دست به کارهای غیراخلاقی در فضای بی‌سر و سامان مجازی زده و بی‌خردانه به جایگاه امام جمعه بتازند، غافل از اینکه مردم هوشمند بوده و سره را از ناسره تشخیص داده و وظیفه خود را به خوبی ایفا خواهند نمود.»

,

متن بیانیه مجمع طلاب و فضلای شهرستان تکاب به شرح زیر است:

,

باسمه تعالی

,

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای برادری زیدعزه

,

امام جمعه محترم شهرستان تکاب

,

سلام علیکم

,

با تحیت و احترام، همان‌گونه که حضرتعالی آگاه هستید خدمت به خلق به فرموده اهل بیت (ع) از نعمات خداوند بر بندگان است و بی شک جایگاه امامت جمعه به عنوان ملجأ مومنین در هر جامعه ایمانی، یکی از مصادیق این نعمت الهی است و  قرارگیری در این جایگاه خطیر توفیقی الهی است که نصیبتان شده است.

,

خداوند متعال بندگان مؤمن را در سایه الطاف خود قرار داده و می‌فرماید «اللَّهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّور» و درباره دنیاپرستان خنّاس می‌فرماید «وَالَّذینَ کَفَروا أَولِیاؤُهُمُ الطّاغوت». خوشا به حال بندگانی که خداوند ولیّ ایشان است و در صف یاری‌کنندگان دین الهی و مکتب اهل بیت (ع) قرار می‌گیرند و از وسوسه‌های شیطان برای بر هم زدن وحدت جامعه پیروی نکرده و از شیطنت، دروغ‌پراکنی، ایراد تهمت و سایر رذایل اخلاقی دوری می‌کنند.

,

فعالیت مذهبی، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد انقلابی و به دور از محافظه‌کاری شاخصه روحانیون انقلابی و در خط ولایت است، این روحیه می‌تواند پاسدار خط پاک دینداری و انقلابی‌گری ناب بوده و از تحریف حقایق پیشگیری نماید.

,

فعالیت‌های با کیفیت فرهنگی در تکاب و توجه به مطالبات به حق مردم مظلوم آن و مطالبه از مسئولین، از طریق تریبون نماز جمعه باعث زنده شدن امید در آنان شده و در مقابل اربابان قدرت و قدرت‌طلبان ظاهرساز را به چالش کشیده است.

,

تبیین معارف دین و انقلاب و مردم‌داری و مطالبه‌گری از زبان امام جمعه شهر وظیفه دینی و انقلابی است و البته دیگر مسئولان و نمایندگان نیز وظیفه دارند در برابر خواسته‌های به حق مردم، خاضع بوده و در جهت برآورده کردن مطالبات ایشان کمتر درنگی نکنند ولی متأسفانه کم‌کاری عده‌ای و نگرانی از سرنوشت آینده‌شان، باعث شده دست به کارهای غیراخلاقی در فضای بی‌سر و سامان مجازی زده و بی‌خردانه به جایگاه امام جمعه بتازند، غافل از اینکه مردم هوشمند بوده و سره را از ناسره تشخیص داده و وظیفه خود را به خوبی ایفا خواهند نمود.

,

در منطقه‌ای که در جغرافیای سیاست، به ناحق از نظر مسئولان دور افتاده و غبار محرومیت بر چهره‌اش نشسته و متأسفانه روزافزون است بی‌شک تلاش مجدانه و پیگیرانه حضرتعالی در خصوص رفع برخی از معضلات جدی شهرستان از قبیل مشکلات و تخلفات شورای شهر، جاده‌های مواصلاتی که به هیچ وجه امن نیستند و وعده‌های اجرا نشده برخی از مسئولان و طرد عده‌ای صاحب منفعت و … باعث تلخ شدن اوقاتشان گشته است و آن‌هایی که توان عرض اندام در فضای حقیقی ندارند قلم‌های آغشته به حقد و کینه خود را در فضای مجازی همچون شمشیرهای زهرآگین به‌دست گرفته و هر چه توان دارند به سمت شما حمله‌ور شده‌اند و بی‌اخلاقی و عدم باور خود به یوم تبلی السرائر را به نمایش گذاشته‌اند.

,

اخلاق در منش سیاسی این جماعت نوکیسه و بی‌هویت لقلقه زبان است. از رفتار اخلاقی و کردار نیکو دم می‌زنند اما آنجا که منافعشان تهدید می‌شود مرزهای اخلاق را زیر پاهایشان لگدمال می‌کنند و ناجوانمردانه تهمت‌های ناروا می‌زنند. در این میان از دستگاه‌های قضایی و امنیتی نیز انتظار می‌رود در برابر تهاجم همه جانبه منافقان و کاسبان سیاسی و فرهنگی به جایگاه‌های محترم نظام و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، از هیچ تلاشی دریغ نکرده و عوامل پشت پرده را شناسایی و برخورد قانونی کنند.

,

در پایان با الهام از آیات الهی، معتقدیم قطعاً وحدت جامعه مؤمنین در سایه ولایت الله، نیاز ضروری امروز و همیشگی همگان به خصوص جامعه مومنین شهر ما می‌باشد و ان‌شاءالله دلسوزان شهرستان تکاب از همه جناح‌های فکری و در هر جایگاهی، با همدلی برای رفع مشکلات شهرمان و ارتقاء وضعیت فرهنگی- اجتماعی آن کوشش نمائیم و این مهم جز با پشت کردن به وسوسه‌های شیاطین و اتحاد همگان میسر نخواهد شد.

,

ضمن آرزوی بهترین‌ها برای همشهریان عزیز؛ امیدواریم با توکل به خداوند متعال و همدلی همگان در همه عرصه‌های زندگی موفق باشید و در خدمتگزاری به این مردم گرامی و تعالی دین مبین اسلام که از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گام های مستحکم و مستمری را بردارید.

,

و من الله التوفیق

,

مجمع طلاب و فضلای شهرستان تکاب

,

* تکذیب ماجرا توسط معدن طلای زرشوران

, * تکذیب ماجرا توسط معدن طلای زرشوران, * تکذیب ماجرا توسط معدن طلای زرشوران,

به دنبال این واکنش‌ها، روابط عمومی معدن طلای زرشوران نیز با انتشار نامه‌ای خطاب به فرمانداری تکاب، هرگونه اعطای وجه از سوی این معدن به امام جمعه شهرستان را تکذیب کرده و نامه منتشر شده را جعلی دانست.

,

تصویر این نامه در زیر می آید:

,

 

,

, ,

* حمایت شورای اساتید حوزه علمیه تکاب از اقدامات انقلابی امام جمعه

, * حمایت شورای اساتید حوزه علمیه تکاب از اقدامات انقلابی امام جمعه, * حمایت شورای اساتید حوزه علمیه تکاب از اقدامات انقلابی امام جمعه,

روز گذشته و در آخرین واکنش به این اقدام رسانه‌های ضدانقلاب نیز بیانیه‌ای از سوی شورای اساتید حوزه علمیه تکاب منتشر شد که در این نامه هم ضمن تکذیب موضوع، حمایت قاطع روحانیون سطح شهرستان از امام جمعه اعلام شده است.

,

تصویر این بیانیه را نیز در زیر مشاهده می‌کنید:

,

 

,

, ,

* نماز جمعه تکاب، صحنه روشنگری خواهد بود

, * نماز جمعه تکاب، صحنه روشنگری خواهد بود, * نماز جمعه تکاب، صحنه روشنگری خواهد بود,

حجت‌الاسلام و المسلمین «عیسی برادری» امام جمعه تکاب نیز در گفت‌و‌گوی کوتاهی با اروم‌نیوز، ضمن تاکید بر موضوع جعلی بودن نامه، این گونه عنوان کرد که «ان‌شاالله در خطبه‌های نماز جمعه تکاب موضوع را برای مردم و رسانه‌ها شرح داده و نسبت به این ماجرا روشنگری انجام خواهم داد.»

,

نکته جالب ماجرا در این زمینه، توانایی اندک معدن طلای زرشوران برای بهبود وضعیت کارگران خود است که در کنار این موضوع اعطای مبلغ کلانی آن هم به میزان ۵۵ میلیارد تومان به امام جمعه برای انجام اقدامات فرهنگی دور از عقل و منطق خواهد بود.

,

به این ترتیب بار دیگر تمام توطئه‌های دشمنان و ضدانقلاب در راستای تخریب چهره ائمه جمعه و چهره‌های تاثیرگذار سیاسی و مذهبی در سطح آذربایجان‌غربی ناکام مانده و حمایت قاطع چهره‌های متخلف در سطح شهرستان نشان داد که محبوبیت امام جمعه انقلاب تکاب که برای احقاق حقوق عامه مردم در صحنه حاضر شده با چنین توطئه‌هایی خدشه‌دار نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه