اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

اجرای طرح جهاد همبستگی با همت مردم و محوریت مساجد در پلدشت

اجرای طرح جهاد همبستگی با همت مردم و محوریت مساجد در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: در طرح ملی جهاد همبستگی، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه» و هر کاسب هم در تأمین یک قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک می کند، در این زمینه همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در اجرای این طرح آمادگی و همکاری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی ، با اشاره به طرح جهاد همبستگی ملی، اظهار داشت: هدف ما کاهش آلام مردم سیل زده با رعایت همه جوانب و درنظر گرفتن شاخصه‌های عدالت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آراز سسی,

وی، تصریح کرد: قرآن کریم در آیات متعددی ما را به تعاون و همبستگی آن هم در امور خیر فرامی‌خواند و اگر در تفاسیر این آیات و نکات ارزشمندی که در روایات آمده، تأمل کنیم، به وضوح درمی‌یابیم که باید داشته‌های خودمان با دیگران در شرایط سخت تقسیم کنیم و این مسأله مهمی است.

,

وی، اظهار کرد: تمهیدات لازم این طرح در حال انجام بوده و  با همت مردم و محوریت مساجد انجام می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، افزود: در این طرح، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه» و هر کاسب هم در تأمین یک قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک می کند، در این زمینه ائمه جماعت مساجد، هیئت امناء مساجد و همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در اجرای این طرح آمادگی و همکاری دارند.

,

به گفته وی، شهرستان پلدشت این اقدامات را در استان های لرستان و ایلام انجام می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه