اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

سپاه درس جدیدی به مستکبران داد/ شهیدان چمران و بهشتی دو الگوی روشنفکر برای اساتید حوزه و دانشگاه

سپاه درس جدیدی به مستکبران داد/ شهیدان چمران و بهشتی دو الگوی روشنفکر برای اساتید حوزه و دانشگاه
امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز نیروهای مسلح و سپاه درس جدیدی به مستکبران دادند تا بدانند در کشور ایران جایی ندارند و اگر پای خود را از گلیم خود درازتر کنند پای آن‌‌ها قطع و پهپاد و ابزار آن‌ها نابود خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: ایمان به خدا تنها ضامن سعادت واقعی انسان ها است و تنها در پرتو ایمان است که انسان به آرامش قلبی و زندگی همراه با عزت و آزادگی واقعی می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: انسان مؤمن واقعی به تلاش‌هایی که می‌کند امیدوار است و می‌داند اگر در وظایف خود قصور نکند خداوند برایش کم نخواهد گذاشت و هیچ گاه احساس شکست نمی‌کند همچنین می‌داند اگر کوتاهی کند راه توبه برای او باز است.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه لذت معنوی لذتی ارزشمند است، تصریح کرد: انسان مؤمن با انس و ارتباط با پروردگار متعال بهترین مونس و بالاترین لذت را دارد.
,
 
,
حجت الاسلام مختاری ادامه داد: انسان باید برای خدا از بسیاری از لذات دنیایی بگذرد تا به به لذت تقوا و ایمان به خدا برسد.
,
 
,
وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، گفت: اگر مردم قدر معرفت به خدا و لذت ایمان به خدا را می‌دانستند هرگز حسرت دنیا را نمی‌خوردند.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند عنوان کرد: امام راحل نیز همچون انبیا و امامان در برابر قدرت طاغوتی غرب و شرق آرامش داشتند و با این آرامش انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند و بعد از انقلاب نیز در طول ده سال مردم را با آرامش ناشی از ایمان رهبری کردند.
,
 
,
حجت الاسلام مختاری بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز در طول این سی سال با آرامش این انقلاب را رهبری کردند و این آرامش را در برابر جهانیان به نمایش گذاشتند این آرامش از برکات فرهنگ ایمانی است که باید قدر آن را بدانیم.
,
 
,
وی مطرح کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی موجود بایستی سازمان تبلیغات اسلامی بر حرکت جهادی خود بیفزاید و مردم نیز قدر عالمان و مبلغان دینی را بدانند و کمال همکاری را با آن‌ها داشته باشند چرا که اگر مردم با فرهنگ ایمانی آشنا شوند در مقابل همه حوادث این عالم بیمه هستند.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند گفت: در طی این چهل سال از انقلاب اسلامی  افرادی بودند که استعدادهایش به فعلیت رسید و با تمام وجود بنده خدا بودند و هرگز به جاه و مقام فکر نکردند.
,
 
,
حجت الاسلام مختاری افزود: شهیدان چمران و بهشتی دو نمونه از استادهایی بودند که با اینکه آمریکا و اروپا رفته و غرب‌شناس بودند اما هرگز فرهنگ غرب نتوانسته بود روح معنوی و الهی این دو را آلوده کند.
,
 
,
وی ادامه داد: این‌ها الگوی روشنفکرانِ عاقلی برای اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان هستند.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: در طول این ۴۰ سال حوادثی پیش آمد که عبرت‌های زیادی برای ما داشت و تجربه‌ای بود که تفکر استکباری را رسوا کرد.
,
 
,
حجت الاسلام مختاری عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون در سطح کشور، منطقه و جهان صدها رفتار مستکبرانه و خشن دنیای استکباری در رابطه با ملت‌های مختلف انجام داده است و این جز خودبینی، طمع و چپاول ثروت بی‌کران ملت‌ها چیزی به همراه نداشته است.
,
 
,
وی متذکر شد: جنایت‌های مختلف مستکبران در کشورهای مختلف جهان نشانه این است که آنها دنبال سلطه هستند و ملت‌ها را آدم حساب نمی‌کنند.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند یادآور شد: اکنون تعجب اینجا است که با وجود نمونه‌های فراوان سلطه گری و چپاول گری مستکبران چرا عده‌ای از فرهنگ استکباری حمایت می‌کنند و به فرهنگ اسلامی کم لطف هستند و پیشرفت کشور را در مذاکره می‌دانند؟
,
 
,
حجت الاسلام مختاری ادامه داد: اُف به کسانی که اجازه می‌دهند فرهنگ استکباری در این کشور جولان دهد! اُف به کسانی که دنبال اجرای خاموش سند ۲۰۳۰ و ابتذال فرهنگی و بی حجابی و بدحجابی و از بین بردن عفاف و حیا هستند!
,
 
,
وی افزود: این افراد منافقانی هستند که در ظاهر با ملت و در باطن با دشمنان هستند ما بر آن‌ها نفرین می‌کنیم.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: درود بر رهبر معظم انقلاب اسلامی که در ملاقات با نخست وزیر ژاپن، آمریکا را تحقیر کردند و با صلابت و شجاعت عزت اسلامی را به نمایش گذاشتند و مذاکرات ذلت بار را مردود دانستند.
,
 
,
حجت الاسلام مختاری ادامه داد: آمریکا همان طور که در طول این چهل سال هیچ غلطی نکرده از این به بعد نیز هیچ غلطی نخواهد کرد.
,
 
,
وی بیان کرد: درود بر ریاست قوه قضاییه و نیروی انتظامی که با قوت و قدرت با هر گونه فساد مالی، فرهنگی، اختلاس و بی‌حجابی برخورد قاطعانه دارند.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: ما با حمایت از ریاست قوه‌ قضاییه و نیروی انتظامی اعلام می‌کنیم خواهان برخورد قاطعانه با مروجین فساد هستیم.
,
 
,
حجت الاسلام مختاری با بیان این‌که درود بر نیروهای مسلح و سپاه غیور و مقتدر، عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح و سپاه درس جدیدی به مستکبران دادند تا بدانند در کشور ایران جایی ندارند و اگر پای خود را از گلیم خود درازتر کنند پای آن‌‌ها قطع و پهپاد و ابزار آن‌ها نابود خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه