اخبار داغ

پرونده حادثه تروریستی اهواز در شرف صدور کیفرخواست

پرونده حادثه تروریستی اهواز در شرف صدور کیفرخواست
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت که تحقیقات دادسرا در پرونده حادثه تروریستی اهواز پایان یافته و در شرف صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست است و به‌زودی به دادگاه ارسال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شکرالله بهرامی در حاشیه تجدید میثاق رئیس و مسئولان عالی دستگاه قضایی با آرمان‌های امام راحل در نخستین روز هفته قوه قضائیه، با اعلام این خبر اظهار کرد: اتهامات برخی متهمان در این پرونده سهل‌انگاری و برخی نیز تعمداً اقدام نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اضافه کرد: در این پرونده به اتهامات کسانی رسیدگی کردیم که در انجام وظیفه خود سهل‌انگاری کردند نه کسانی که در ترور دخیل بودند. رسیدگی به پرونده افراد دخیل در ترور، در دست ما نیست.
,
 
,
بهرامی در پاسخ سؤال دیگری درباره پرونده سقوط هواپیمای حمل‌کننده گوشت گفت: این پرونده را سازمان قضایی کرج بررسی می‌کند. کار کارشناسی آن تمام شده و پرونده باید به‌نحوی مختومه شود که رضایت افرادی که خسارت دیدند گرفته شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: در این پرونده تعمدی نسبت به نیروهای مسلح نبوده و خلبان اشتباه کرده بود و برج مراقبت به او گفته بود که "نباید فرود بیایید". تعمدی نه در فرودگاه بوده نه خلبان تعمدی داشته است. تصور خلبان بر این بوده که در باند فرودگاه مهرآباد فرود می‌آید ولی اشتباه کرده و قصور بوده و تقصیری مطرح نیست.
,
 
,
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا سازمان قضایی نیروهای مسلح از آقای نجفی در موضوع حمل سلاح شکایت کرده است یا خیر گفت: خبر منتشره مبنی بر اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح مجوز حمل سلاح داده، دروغ بود و این خبر از سوی وکیل آقای نجفی مطرح شده بود. شاید وکیل می‌خواسته بگوید از طرف سازمان‌های نیروهای مسلح و به‌اشتباه سازمان قضایی نیروهای مسلح را مطرح کرده است که کذب و دروغ بود. ما دنبال این هستیم که ببینیم ایشان جوابی می‌دهد یا خیر و اگر جوابی ندهد نسبت به این قضیه شکایت خواهیم کرد.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه