اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان مطرح کرد:

بیش از 2900 بازدید از اماکن عمومی و صنوف عرضه مواد غذایی در تنگستان+ عکس

بیش از 2900 بازدید از اماکن عمومی و صنوف عرضه مواد غذایی در تنگستان+ عکس
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری طی بازدید کارشناسان بهداشت محیط این مرکز ،643 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف کشف و معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل مقدس، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان در گفتگو با سپاس گفت: در سه‎ماهه نخست سال جاری بیش از دو هزار و ۹۰۰ بازدید از اماکن عمومی و صنوف عرضه مواد غذایی صورت گرفته که در این بین ۶۴۳ کیلوگرم انواع مواد غذایی غیرقابل مصرف کشف و معدوم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

 

,

, ,

 

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان افزود: اگر هر فرد نسبت به سلامت و بهداشت مواد غذایی مورد استفاده خود و جامعه حساسیت داشته باشد، نقش مهمی در بهبود عملکرد کارشناسان بهداشت محیط در جهت کمک به امنیت و سلامت غذایی دارد.

,

وی افزود: در همین راستا سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده دریافت گزارش‌های مردمی می‌باشد.

,

 

,

, ,

 

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان با بیان اینکه سامانه ۱۹۰ به‎صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات مردمی است، بیان کرد: سال گذشته ۷۱ مورد تماس با این سامانه صورت گرفته که همه این درخواست‌ها تا حصول نتیجه و رفع مشکل پیگیری شده است.

,

مقدس خاطرنشان کرد: نمونه‌برداری از مواد غذایی از جمله برنامه‌هایی است که به صورت مستمر در شبکه بهداشت و درمان، در سطح عرضه مواد غذایی انجام می‌شود و بر همین اساس، ۳۳۴ مورد نمونه غذایی در سال جاری تهیه و جهت انجام آزمایش‌های لازم به آزمایشگاه غذا و دارو ارسال شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه