اخبار داغ

توقف رشد مصرف ماده‌مخدر "گل" /کمک جهانی برای مبارزه با مواد مخدر "تقریبا هیچ"

توقف رشد مصرف ماده‌مخدر "گل" /کمک جهانی برای مبارزه با مواد مخدر "تقریبا هیچ"
دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: قاچاقچیان با توجه به شرایط مختلف، مواد مختلف جدید را در بسته‌های متنوع با جدید وارد می‌کنند اما آهنگ رشد مصرف ماده‌مخدر متوقف شده اما باید بگویم همچنان شیوع دارد و احساس خطر در این زمینه بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز در همایش روز جهانی مبارزه با موادمخدر در ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری با با بیان اینکه ایران به نمایندگی از تمام دنیا در خط مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته، گفت: کمکهای قابل توجهی توسط جامعه جهانی در راه مبارزه با مواد مخدر به ایران صورت نمی‌گیرد و نزدیک به صفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر افزود: اگر احیاناً کمکی صورت بگیرد، عملاً با اعمال تحریمها، اجازه دسترسی به این کمکها به ایران صورت نمی‌گیرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه نیاز است تمامی کشورها مخصوصاً کشورهای مقصد، سهم خود را در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام شود، تصریح کرد: انتظار داریم دیگر کشورها در صورت عدم کمک، مانعی در راه مبارزه جمهوری اسلامی ایران با مواد مخدر نشود، تحریمهای ظالمانه بزرگترین مانع در امر مبارزه با موادمخدر به ویژه ترانزیت مواد است.
,
 
,
مومنی درباره اصلاح قانون مبارزه با موادمخدر نیز تصریح کرد: قوانین بسیار خوب نیز، در گذشت زمان نیاز به اصلاح پیدا می‌کنند، پیشنهاداتی برای اصلاح قوانین صورت گرفته تا به روزآمدتر و کارآمد‌تر شود و امیدواریم تا پایان سال 98  این کار صورت گیرد.
,
 
,
دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش مصرف گل در بین جوانان نیز گفت: قاچاقچیان با توجه به شرایط مختلف، مواد مختلف جدید را در بسته‌های متنوع با جدید وارد می‌کنند اما آهنگ رشد مصرف ماده‌مخدر متوقف شده اما باید بگویم همچنان شیوع دارد و احساس خطر در این زمینه بیشتر است.
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه