اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

حادثه ۱۲ تیر ۶۷ تابلوی دیگری از دروغ‌گویی آمریکا و استکبار جهانی بود

حادثه ۱۲ تیر ۶۷ تابلوی دیگری از دروغ‌گویی آمریکا و استکبار جهانی بود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه 12 تیر سال 67 یک تابلوی دیگری از دروغ‌گویی آمریکا و استکبار جهانی بود و این حادثه هیچگاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمزسید امیرحسین قاضی‌زاده، هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در شامگاه  روز گذشته در نشست خبری در فرودگاه بین المللی بندرعباس، اظهارکرد: امسال 12 تیرماه سالگرد به نمایش درآمدن حقوق بشر آمریکایی با ساقط کردن پهباد فوق پیشرفته آمریکایی به دست غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حادثه 12 تیر سال 67 یک تابلوی دیگری از دروغ‌گویی آمریکا و استکبار جهانی بود و این حادثه هیچگاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

,

وی با اشاره به مقابله با تهدیدات آمریکا و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در مطالبه از مجلس، افزود: در همان سطحی که آمریکایی‌ها با ما برخورد می‌کنند به آن‌ها پاسخ دهید و  ۱۰ طرح ضد آمریکایی اعلام وصول شده و دو طرح دیگر هم آماده است تا در مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

,

قاضی‌زاده هاشمی بابیان اینکه تمامی ملت ایران پشتیبان مرزداران غیور کشورمان هستند، گفت: محاسبات دقیقی در حوزه دفاع از عرصه امنیت کشور رخ داد و همزمان اعضای فراکسیون اقدامات پیش‌دستانه علیه تهدیدات آمریکا با همکاری پژوهشگاه امام حسین(ع) از ۱۰ طرح ضدآمریکایی در بندرعباس رونمایی خواهند کرد و سه طرح دیگر آماده طرح در مجلس شورای اسلامی است.

, قاضی‌زاده هاشمی بابیان اینکه تمامی ملت ایران پشتیبان مرزداران غیور کشورمان هستند، گفت: محاسبات دقیقی در حوزه دفاع از عرصه امنیت کشور رخ داد و همزمان اعضای فراکسیون اقدامات پیش‌دستانه علیه تهدیدات آمریکا با همکاری پژوهشگاه امام حسین(ع) از , ۱۰, طرح ضدآمریکایی در بندرعباس رونمایی خواهند کرد و سه طرح دیگر آماده طرح در مجلس شورای اسلامی است.,

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: طرح الزام دولت در پیگیری حقوقی اقدام جنایت کارانه آمریکا در اسقاط هواپیمای مسافربری ایران و تاسیس موزه جنایات آمریکا دیگر طرح مجلس بر علیه ایالات متحده آمریکا است که اگر فقط اسناد لانه جاسوسی آمریکا در ایران به نمایش عموم گذاشته شود بسیاری از جنایات آمریکا رو خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه